Trooper la Palatul Copiilor – Lansare „Vlad Ţepeş – Poemele Valahiei” – Cronică

Am ajuns pe la 19:00 la Palatul Copiilor si am stat vreo jumătate de oră pe la usă, pentru că nu se intra în sală. Pe la 19:30 am intrat în sală şi am mai stat încă o jumătate de oră savurând o apă plată şi holbându-mă la pereţi şi la tricourile roacherilor. Cred că n-a fost concert în viaţa mea să înceapă la ora la care a fost anunţat. Trebuie să se întâmple câte ceva de câte ori merg eu.

Ora 20:00. Orchestra simfonică apare pe scenă în aplauze, apoi şi Trooper. Cristian Şofron, împreună cu Trooper, umbrele din spatele scenei, orchestra simfonică şi trupa de dans ce a interpretat ursitoarele (ielele), au spus o poveste minunată despre „Coconul Vlăduţ”. O poveste istorică pe ritmuri de rock şi puţină muzică tradiţională, populară, cu ajutorul doamnei Irina Someşanu.

Un decor special în formă de cetate în care se afla orchestra simfonică şi John (tobe). Pe o pânză albă din spate se puteau urmări, în umbră, scene dintre turci şi Vlad Ţepeş. În jurul lui Alin Dincă (Coiotul) dansau ursitoarele (ielele), o trupă de dans cu nişte fete foarte mişto, îmbrăcate în rochii albe şi negre. Coiotul adus în scenă de către doi turci, care mai mult îl târau. Cristian Şofron a avut grijă să presare povestea cu poezie.

Opera Rock a ţinut în jur de o oră şi jumătate. A urmat o pauză de aproximativ zece minute, iar trooperii au revenit pe scenă cu piesele vechi ce au incins sala: „Cum vreau eu”, „Nimic nu mai contează”, „Doar a mea”, „Cântecul lebedei”, „Încă o luptă”, „Tari ca munţii”.

Un spectacol foarte frumos şi foarte interesant la care mă bucur că am asistat. Nu ştiu câte formaţii rock (şi nu numai rock) din România au mai avut un asemenea show la o lansare de album. Aşa că, oricât ar vorbi cârcotaşii, Trooper este una dintre cele mai bune formaţii rock din România în acest moment.

O galerie foto aici.

Filmări aici.

6 responses to “Trooper la Palatul Copiilor – Lansare „Vlad Ţepeş – Poemele Valahiei” – Cronică

  1. Am fost si eu si mi-a placut mult. Chiar a fost foarte fain. Am inteles eu bine ca o sa-l dea pe TVR 2? Oricum abia astept dvd-ul cu concerte pe care ziceau ca o sa-l scoata 😀

  2. Nu stiu daca o sa-l dea tot. Probabil parti din el. Oricum TVRul a filmat 🙂

  3. Hehe, filmuletul asta e facut de unul dintre prietenii cu care am fost la concert 😛

  4. aham… am filmat si eu ceva in prima parte, dar e proasta calitatea si nu le-am mai urcat pe youtube.

  5. Pingback: Un an de la Rock'n'Roll pozitiv | snapto's blog

  6. Pingback: Noul album Trooper - 15 (live) | snapto.eu

Lasă un răspuns

