Pick – Tăceri ascunse

UPDATE: Am adaugat varianta finală cu volumul puţin mai tare, cu fus şi toba mare. Na, că am făcut şi rimă… :)) Enjoy!

În sfârşit am terminat-o. Tăceri ascunse e gata şi sperăm să vă placă. 🙂

Marian Buraga (Chitare)
Daniel Gheorghe (Voce)

http://embed.trilulilu.ro/muzica-diverse/pick-taceri-ascunse-1

Nu am puterea să văd înainte
Dar am puterea să privesc înapoi
Învăţ din greşeli şi iau aminte
Din tăceri ascunse, aruncate-n noroi…

Refren:
Singur, mergând,
Pe drumul vieţii alergând
Şi-n zori, şi-n noapte,
Trec peste toate…

Aleargă prin ploaie şi uită de toate!
Încet fericirea curge din nori
Întoarce capul, priveşte în spate
La tăceri ascunse, aruncate-n noroi…

Trecând prin viaţă, porţi ni se-nchid
Dar cheia potrivită o avem doar noi
Când viaţa te-ncearcă, tu destăinuie singur
Ce-s tăcerile-ascunse, aruncate-n noroi!

(Versuri: Daniel Gheorghe, Muzică: Daniel Gheorghe & Marian Buraga)

10 responses to “Pick – Tăceri ascunse

  1. frumos:| bravo.imi plac versurile

  2. Imi place :). E doar un hobby sau va apucati serios de muzica?

  3. @Unforgiven: Deocamdata un hobby. Mai vedem… 😀

  4. imi place, doar un pic de schimbare de stilsa nu mai sune a folk:D

    da-miplace

  5. Aha, am inteles. Merci pt. trecere si pt. sfat! 😀

  6. mai fain sabbath-ul cu DIO
    o zi buna si tie 😀

  7. greath:X:X:X:X

    voi,Pick,chiar ar trebui sa va apucati de muzica pe bunE!

    tineti-o tot asa si bafta in continuare…

  8. Multumim! 🙂

Lasă un răspuns

