În viaţa mea secretă

În viaţa mea secretă nu trebuie să explic nimănui de ce fac ce fac. În viaţa mea secretă nu trebuie să fiu în pas cu moda pentru ca lumea să mă placă. În viata mea secretă sunt special doar pentru că SUNT. În viaţa mea secretă mă trezesc mereu cu zâmbetul pe buze. În viaţa mea secretă mă mozolesc mâncând dar par haios, nu nesimţit. În viaţa mea secretă trăiesc gândindu-mă că sunt nemuritor. În viaţa mea secretă plâng atunci când sunt fericit şi zâmbesc atunci când sunt trist. În viaţa mea secretă sunt încă un copil imatur.

Sper că ştii să ţii un secret! Şi ce dacă nu-l vei ţine? Nu mă voi supăra. Pentru că, în viaţa mea secretă, nu există supărări.

6 responses to “În viaţa mea secretă

  1. Imi viata mea secreta…ma bucur de lucruri de care in mod normal m-as intrista, le gasesc un motiv bun ca s-au intamplat…
    Imi place cum ai scris!

  2. scuza-ma ca scriu asta aici, dar vreau sa fac apel la cunostintele tale in materie de muzica. intrebarea este daca cele doua piese de mai jos au ceva in comun ca si linie melodica:

    daca ai rabdare sa le asculti …

  3. @cristina: Nu-s chiar vaste cunostintele mele. 😀 In fine… Am ascultat de 2 ori dar nu mi se pare ca ar avea ceva in comun…

  4. In viata mea secreta… citesc snapto.eu si mananc ciocolata. :”>

  5. @patricia: E bine cu ciocolata, da energie… cu snapto.eu nu stiu, nu garantez :))

  6. Excesul de ciocolata dauneaza grav sanatatii…excesul de informatie(?), daca pot sa zic asa, nu cred.:)

Lasă un răspuns

