Şi mă prinde totul

Şi mă prinde seara, şi gândesc amar
Şi mă prinde vântul, şi gândesc bizar
Şi mă prinde toamna, şi gândesc zgârcit
Şi mă prinde dorul, şi gândesc subit.

Şi mă prinde noaptea, şi gândesc târziu
Şi mă prinde luna… gândesc timpuriu…
Şi mă prinde luna, şi m-aruncă-n gânduri
Şi mă lupt cu ea, şi o bat în rânduri.

Şi mă prinde totul, şi nu îmi dă drumul
Şi le-alung pe toate, şi rămâne fumul…

6 responses to “Şi mă prinde totul

  1. Scrii foarte frumos…

  2. Multumesc frumos! 🙂

  3. Nu ai pentru ce! Abia astept si urmatoare postare…m/

  4. Prevad o stralucita cariera ca poet.Am zis.Foarte frumos.Bafta!

  5. @patricia: Eh, nici chiar asa. Merci! 😀

  6. Foarte frumos!

Lasă un răspuns

