De ce urăsc moda

Îmbrăcămintea

Primul motiv pentru care urăsc moda, din punct de vedere al hainelor, este că nu înţeleg de ce trebuie ca toată lumea să se îmbrace la fel. E ca şi când într-un sat micuţ, ţaţa Maria şi Nea Ion îşi cumpără carpetă cu flori mov şi tot satul face acealaşi lucru, pentru a nu fi mai fraieri.

Un alt motiv – Toţi ăstia „la modă” spun că au şi personalitate dacă respectă respectivul trend. Păi, ce căcat de personalitate să ai, când te îmbraci după cum se-aude în sat că e frumos? Ce personalitate ai când eşti ca toată lumea? Cel mult pot spune că ai fixaţii (fixate de alţii, bineînţeles) după care trăieşti.

Nu mai pun că moda, în general, e de tot căcatul. Vezi blugii gen sac, pălărioarele hipsteristice, fularele de căcat purtate şi vara şi-aşa mai departe.

Frezele

La freze e mult mai de rahat situaţia, pentru că astea durează. De exemplu, când s-a ras în cap Ronaldo şi şi-a lăsat bretonel, toată pulimea avea freză „a la Ronaldo”. Copiii hai, că n-au minte, dar erau şi oameni în toată firea cu freză rasă şi bretonată.

Apoi a venit freza „ras prin părţi”. Ceva gen punk, dar mai manelizat aşa… în părţi ras de tot sau tuns mic, iar în creştet mai mult păr, cu o tentă de creastă. Bineînţeles, asta se mai poartă şi acum, mai ales în rândul fotbaliştilor cocalari.

Şi, în final, să nu uităm frezele „emo”, purtate şi de manelişti şi clubberi până la urmă. La femei nu ne băgăm. Acolo am văzut o singură modă – cea a piţipoancelor purtătoare de „saci” Louis Vuitton – Păr, dacă se poate blond, îndreptat cu placa şi neapărat bretonel „a la Lady Gaga„.

Muzica

Aici e mai dificil. Trebuie neapărat o clasificare pe genuri, că aşa la grămadă, nu prea merge. Nu pot să bag în aceeaşi oală emoişti cu manelişti sau minimalişti cu metalişti că na, poate mă acuză cineva de blasfemie sau alte treburi nesărate.

Bine, nu stau acum să scriu clasificări. În mare, sunt aia care ascultă strict muzică comericală şi maneliştii. A nu se înţelege greşit – nu bag în aceeaşi oală maneliştii şi ascultătorii de comercială. E totuşi o asemănare – ambele genuri produc piese pe bandă rulantă, care stau în topuri puţin timp, după care se uită.

Eu nu ştiu unde să mă încadrez, pentru că dacă îmi dai un cântec popular, o melodie house, sau o melodie metal, nu n-am nicio problemă. Dacă îmi place, o ascult. Ascult de la rap şi muzică usoară până la rock şi black metal. Bine, acum orice aş zice, retardaţii tot rocker şi punct or să mă considere, pentru că am părul lung şi asta e. Probabil Pepe şi Romeo Fantastic sunt tot rockeri.

4 responses to “De ce urăsc moda

  1. Nota 10…e foarte realist ceea ce ai scris, ma lovesc si eu de „moda” pe la mine la facultate, daca nu esti ca ei „esti doar altul dintr-o multime” sau chestii…Moda asta,si cand te gandesti ca unora nu le sta nici bine cu acele „toale”.Imi vine sa rad, dar sa si raman cam fara cuvinte pentru ca nu au un ego al lor.
    Bravo pentru articol! Devin o cititoare fidela a blog-ului tau…

  2. Mai sunt la moda si bietii catelusi in traista aia Herpes sau cum s-o numi, sau la subrat…bietele animale!

  3. SickTear

    ..ma ce’i drept, e ca unora le place asa mult sa exagereze cu orice../ se imita unii pe altii de parca ar fi intr’o contiuna competitie pentru locul 1 la prostie._dar nu’i nimic..avem nevoie si de prosti…:))
    Pesimist nu sunt, optimist rareori dar realist zi de zi..Imi place sa vad ca mai sunt persoane „neafectate” de toate trend’urile astea 😉

  4. Pingback: UGG-urile, aceste cizme hidoase | snapto.eu

Lasă un răspuns

