Bătrâna de la parter…

…era entuziasmată acum vreo patru-cinci ani, când ne-am mutat noi în bloc. A fost prima persoană din bloc pe care am cunoscut-o. Se arăta mulţumită că ne-am mutat noi. Povestea la toată lumea că suntem o familie ca lumea şi cu bun simţ.

O salutam în fiecare zi, când plecam sau când mă întorceam acasă. Îmi răspundea cu zâmbetul pe buze de fiecare dată, imediat, după trecerea mea povestindu-le colegelor de vorbă despre mine, numai de bine.

Ea se ocupa cu măturatul scării şi mini-aleilor din faţa blocului. În general se ocupa de cam tot ce putea. Nu stătea o clipă locului, în ciuda vârstei. Acum câteva zile era cam tristă… stătea singură, în picioare, lângă uşa de la intrare. Zâmbetul pe care îl afişa mereu, acum dispăruse. Poate era supărată pe moment.

Azi, când m-am întors acasă, în faţa blocului era un domn necunoscut, care mătura frunzele. Ciudat. Şi în scară era schimbat – deasupra uşii ei era doliu.

Odihnească-se în pace!

3 responses to “Bătrâna de la parter…

  1. Sa-i fie țărâna ușoară!

    Ciudat, înainte să intru aici la tine și eu tot despre bătrânici am scris …

  2. Macar „batranica ta” ne inveseleste 🙂

  3. Sa se odihneasca in pace!

Lasă un răspuns

