Nedumeriri

1). De ce mai există oameni care încă mai cred că Băsescu Traian nu l-a lovit pe acel copil?

I-a futut un pumn în mufă. Ce poate fi mai real de atât? Ştiu, a fost acum mult timp, ar trebui să ne doară în cot, dar anti-băsescienii au un motiv în plus să facă vâlvă cu filmuleţul respectiv. Şi eu am înjurat o babă acum 4 ani, dar nu m-a filmat nimeni şi nu candidez la preşedenţie. Norocul meu. Revin, totuşi. Cum să zici că n-a lovit copilul? E clar, trăim în dimensiuni diferite.

2). De ce vrea lumea să se vaccineze împotriva virusului AH1N1 aka gripă porcină?

Teoretic şi practic este mai puţin probabil să iei gripă porcină, decât să dea maşina peste tine. Am mai auzit o chestie: după ce s-au vaccinat împotriva virusului, nouă români au fost infectaţi cu HIV. O fi bine? Mergeţi şi faceţi-l, că suntem prea mulţi pe Pământ şi nu prea mai avem loc unii de alţii.

8 responses to “Nedumeriri

  1. Inspaimantatoarea realitate.

  2. esti de comaptimit prietene…sa ai o viata frumoasa printre mogulii tai

  3. @andrei: daca ai putea sa si argumentezi comentariul as fi recunoscator.

  4. pai desigur:

    1. copilul rade, reatie nenaturala pentru un om lovit
    2. e o neconcordanta intre pregatirea loviturii si lovitura…miscarea corpului nu respecta fizica elemewntara
    3 presa exagereaza ca de obicei…lovit cu bestialitate am auzit undeva…
    4 de ce aapre dupa 5 ani?
    5. nu vezi ca ne intoarcem cu 20 ani in urma…presa va fi monopolizata daca ies comunistii
    6 mineriade, fabrici vandute pe 2 lei, tarani care voteaza si azi cu iliescu (la rectificarea constitutiei care a tinut 2 zile. ciudat nu multi credeau ca voteaza iliescu)
    7. episodul timisoara…pactul care imparte Romania din nou pt baronii locali din 2000-2004
    8.adrian nastase nici acum nu e cercetat…ritzi a fost trimisa sa se judece, acolo e treaba justitiei ce face, dar bombonel are imunitate
    9.psd [pleaca de la guvernare cu 45 de zile inainte si voteaza motiune contra unor reforme aduse de proprii ministrii
    10.psd a fost la putere sau in umbra (2005-2008, guvern minoritar pnl) mai bine de 15 ani

    pot sa continuu dar cred ca e suficient sa te gandesti ca basescu e un rau mai mic decat geoana (pardon patriciu, vantu, voiculescu, iliescu, hrebenciuc, van ghele etc.)

  5. @andrei: Eu cred ca exagerezi. Te asigur ca nu traiesc „printre moguli”. Tu te-ai aprins pentru ca ai inteles ce ai vrut. Am si specificat in articol „dar anti-băsescienii au un motiv în plus să facă vâlvă cu filmuleţul respectiv”. Deci? Ce ai inteles din asta?

    Cred ca am fost foarte obiectiv mai sus. Nici nu as avea cum sa fiu subiectiv pentru ca nu ma doare nici in cur de Geoana si nici de Basescu. Daca ai fi citit cateva articole mai in spate ai fi vazut asta si singur.

    M-am ferit sa vorbesc pe blog de orice legat de politica tocmai pentru ca unii sa vina si sa zica „esti pro ala sau pro celalalt”. Nu sun pro nimeni. Am ajuns sa fiu anti toti. Abia mai am incredere in mine.

    Sa revenim. DOAR am vorbit despre un filmulet in care basescu loveste un copil acum nu ma intereseaza cati ani. Si cred ca tu nu ti-ai luat niciodata o palma sau un pumn (nu foarte tare) de la cineva in fata caruia nu ai cum sa te aperi. Sentimentul e unul de amaraciune. Copilul zambeste „amar”. Nu stau acum sa analizez o faza de cacat. Acum nu mai am voie sa am nici pareri ca sunt acuzat de campanie pro-Geoana?

  6. asa am vazut eu filmuletul…

  7. Daca nu l-ar fi lovit pe copilu’ ala eu cred ca ar fi zis atunci in direct.Ii ca si cum as veni eu sa iti zic tie(celui ce citesti) ca…ti-ai bagat capu’ in wc acu’ 5 ani( comparatie mai potrivita nu am gasit, dar e cap aceeasi chestie, pt ca facand referire la faza asta Base si-a cam bagat capu in veceu).Deci e claaar ca tu ai fi zis nu.Adica…d-le, la chestii de astea nu merge cu „Nu cred ca am facut asa ceva…poate m-a injurat.”.Las-o mama dracului.Lucrurile de genu’ se tin minte.Apare apoi Base a doua zi si zice: „EU?!Eu am facut asta?Nuuuuu este adevarat.”.Hai ma…las-o balta! 🙂

  8. Si apoi comunistii ca si comunistii…da’ daca Basescu nu ar fi fost comunist in trecut cine mama dracului l-ar fi facut nu stiu ce sef la Marina inainte de ’89.Unde-i flota, domnule?

Lasă un răspuns

