Un an de la Rock’n’Roll pozitiv

Exact un an a trecut de la lansarea Trooper – Rock’n’Roll Pozitiv. Parcă ieri eram în Preoteasa şi cântam „Mulţi ani trăiască!” pentru Balauru’. A trecut un an şi trooperii au un nou album – „Vlad Ţepeş – Poemele Valahiei„, care, recunosc, nu credeam că o să-mi placă, dar m-am înşelat.

Aseară, treaba cu cântatul „Mulţi ani trăiască!” pentru Aurelian Dincă aka Balauru’ s-a repetat; de data aceasta în Fire Club, unde trooperii au suţinut un concert, cu StillBorn şi IDOL în deschidere.

Aşadar, la mulţi ani pentru Balauru’, dar şi pentru Trooper!

3 responses to “Un an de la Rock’n’Roll pozitiv

  1. Te-am vazut aseara pe acolo 😛 cred ca ti-a spart timpanul boxa aia :))

  2. iar ai folosit filmarea mea…macar sa facem cunostinta

  3. @Luna: da, m-am asezat prost acolo… ghinionul face ca la concertele trooper sa stau in boxa. asta e 🙂
    @andrei: e singura de pe youtube. 😀 a, si am mai nimerit pe blogul tau de cateva ori, da’ nu eram sigur ca tot tu esti si pe youtube 🙂

Lasă un răspuns

