De unde o ştiu pe Monica Columbeanu?

Nu-mi amintesc de când o ştiu pe Monica Columbeanu. N-am cum să îmi aduc aminte oricât m-aş chinui. Ca şi restul lumii, am aflat de ea de la televizor. Nu pentru că ar şti să cânte la multe instrumente muzicale, nu pentru că a făcut carieră în teatru sau în pictură, ci pentru că s-a măritat cu unu’ bogat. A, da, şi în vârstă. Practic de-aia îl ştiu şi pe el. Cumva ambii sunt cunoscuţi pentru diferenţa de vârstă dintre ei.

Cei mai cretini oameni ar spune că e frumoasă, iar eu ar trebui să apreciez asta. De parcă toţi oamenii frumoşi ar trebui să apară la televizor. Şi oricum, Monica Columbeanu, dacă e să mă-ntrebaţi pe mine, e naşpa. De ce zic asta? E frumuseţea aia tipică, pe care o găseşti la multe dudui. Nu sunt speciale prin nimic. Chipuri banale, monotone, care există şi-atât. Sunt ca şi colegii pe care îi aveam în liceu, care erau proşti de puţeau, dar doar pentru că învăţau trei lecţii pe de rost, erau consideraţi buni.

Monica Columbeanu nici măcar nu e plăcută când deschide gura. Are o atitudine nasoală faţă de tot. Răspunde la întrebări cu aroganţă, cu un aer superior, de parcă a aruncat-o natura printre toţi proştii şi retardaţii, iar ea e singura deşteaptă, frumoasă şi măritată cu unu’ bogat. Decât să te uiţi la Monica Columbeanu mai bine te uiţi la Sexy Brăileanca. Atitudinea ei e cu siguranţă mai bună. Vorbeşte puţin, şi atunci fără rost, iar când nu mai are ce să zică se dezbracă. Are mereu o soluţie. Sexy Brăileanca cel mult e plictisitoare, dar nu enervantă.

Cică Monica Columbeanu a fost şi pe la „Dansez pentru tine”, emisiune la care nu mă uit pentru că n-am motiv. Cică a fost groaznică şi stană de piatră. Păi şi v-aţi fi imaginat-o vreodată o atletă, care se poate mişca din toate încheieturile? Pff, cred că încep s-o apreciez pe Nikita din punctul ăsta de vedere. Am o vagă bănuială că şi când face sex, Monica se plictiseşte şi-l plictiseşte şi pe partener.

Sunt un invidios!

PS: Uaaai, câte cacofonii făcui… promit să nu se mai întâmple!

One response to “De unde o ştiu pe Monica Columbeanu?

  1. Pingback: Monica Tatoiu pleacă din România | snapto.eu

Lasă un răspuns

