Funny People (2009)

    • Regia:

      Judd Apatow

    • Cu:

      Adam Sandler, Leslie Mann, Seth Rogen

    • Gen film:

      Comedie, Drama

    Regizat de Judd Apatow, care a regizat şi The 40 Years Old Virgin (2005), un film care din câte îmi aduc aminte mi-a plăcut. Un film cu Adam Sandler nu poate fi prost, cel puţin pentru mine, pentru că mi se pare un comediant bun. Faţa lui îmi inspiră comedie.

    Funny People mi se pare una dintre cele mai bune comedii din 2009. De fapt nu prea am văzut comedii bune în 2009. Singurul lucru reproşabil este că în ultima parte se cam telenovelizează. Poate că ar fi fost mai interesant mai scurt (filmul ţine două ore şi ceva).

    În rest e mişto, are faze bune. Îl recomand.

3 responses to “Funny People (2009)

  1. aseara am vazut un film frumos ti-l recomand Nothing Like The Holidays 😀

  2. cred ca anul acesta am vazut destul de multe filme, mai ales in ultima vreme, iar din cele spuse de tine am vazut doar 1,3,4 :D…
    daca esti deschis la sugesti: Alvin and the Chipmunks (ambele sunt comedii pure) iar august rush si love actually sunt, cel putin pana acum, printre cele mai interesante filme vazute de mine in ultima vreme 🙂
    si apropo, te deranjeaza daca te adaug la blogroll?

  3. @georgi: Nu… de ce m-ar deranja? 😀

Lasă un răspuns

