Să ne bucurăm de sărbători

În Bucureşti a venit perioada sărbătorilor de iarnă. Perioada aia, în care ar trebui să fim fericiţi şi să ne bucurăm de tradiţiile româneşti, de zăpadă şi de tot ce ţine de sărbători. Sunt bucureşteanul care nu ştie de care lucru să se bucure mai repede, sau aş putea spune, într-o formulare mai agresivă, că sunt câinele care nu ştie pe care os să-l aleagă primul.

Să mă bucur prima dată de zăpada mocirla de pe toate străzile, în care calc pe fiecare zi? Să mă bucur de traficul înspăimântător, presărat de câte două-trei maşini de pompieri, trei-patru de salvare şi una-două de poliţie, toate cu sirenele aprinse? Să mă bucur de aglomeraţia teribilă de pe trotuarele împânzite de negustori, veniţi de prin toate satele, care vând instalaţie pentru pom, Moşi Crăciuni cântători şi ciorapi pentru babe? Să mă bucur de împuţiţii din tramvai, care bat în tamburine improvizate, pentru dansul caprei, mai apoi înjurând lumea care nu dă bani pe ţigănie? Să mă bucur de sărbătorile iernii?

M-aş bucura şi eu, dar în Bucureşti n-am de ce să mă bucur.

2 responses to “Să ne bucurăm de sărbători

  1. Craciun Fericit alaturi de cei dragi!

  2. Multumesc! Craciun fericit si tot ce iti doresti!

Lasă un răspuns

