Saluturi crăciuneşti

A trecut crăciunul şi nu v-am spus „Crăciun Fericit”. Da’ oricum, voi ştiaţi că asta v-aş spune. Haha, ce-ţi e şi cu Crăciunu’ ăsta, faci urări ca să arăţi că ai bun simţ şi rar faci urarea din suflet.

Anul ăsta n-am mai primit mesaje/SMS-uri de căcat, luate de pe net. Cred că toţi mi-au citit blogul anul trecut şi şi-au dat seama că îmi plac urările scurte. Bravo, dom’le, se poate! Oricum, mai e şi revelionul, deci mai au timp să apară şi mesajele „sărciuite” pe Google.

Şi acum să trecem la saluturi sofisticate. Spun saluturi sofisticate, pentru că nu mai e bine cu „La mulţi ani” şi cu „Crăciun fericit”. Eşti „true” dacă bagi aşa:

Merry Christmas

Arăţi că ştii engleză, eşti cult în cerebel, eşti englezit, îi spargi pe toţi. Ai uitat că nu ştii bine acordul subiectului cu predicatul?

Feliz Navidad

Asta a început să fie folosită recent. Ăştia care s-au gândit că Merry Christmas e arhaic şi demodat o bagă pe-asta cu Feliz Navidad şi ţi-au dat cu sărbătoarea în cap. Nu mai vorbesc despre colind, care mă duce cu gândul la telenovele şi la Jose Armanzi cu plete creţe şi gelate.

Nu vă mai spun „Crăciun fericit” că mă fac de râs şi oricum a trecut. Sunt un demodat…

PS: Sărbători fericite şi aşa cum vreţi voi să fie, pentru că doar aşa sunt fericite!

2 responses to “Saluturi crăciuneşti

  1. Pingback: "Dormi în pace!" | snapto's blog

  2. Pingback: Sărbătorile la români | snapto.eu

Lasă un răspuns

