Nu s-a terminat nimic!

Deci nu are ce să înceapă.

E ultima zi din an. Ziua în care, de obicei, toată lumea îşi face bilanţuri, calculează, derivate, ecuaţii cu două necunoscute, în final, rezultatul va fi unul cu virgulă.

Calendaristic s-a terminat anul 2009. În realitate nu s-a terminat nimic. Începând cu 1 ianuarie, o să facem fix aceleaşi lucruri, o să fim aceeaşi oameni, o să ducem aceeaşi viaţă. Tocmai de-aia nu îmi place să îmi fac bilanţuri. Îmi fac bilanţuri în fiecare zi, oricum, deci n-am nevoie de unul nou. E ca la mâncare: cum mănânc aceeaşi cantitate de mâncare în fiecare zi, aşa mânânc şi de Paşte, Crăciun şi revelion.

Gata, am terminat cu trecerea dintre ani. Vreau să schimb multe pe ăst blog, nu pentru că vine alt an, ci pentru că aşa vreau. Schimbările nu le zic pentru că nu le ştiu concret. Am o varză de idei în cap, dar încet-încet o să le ordonez. Cert este că o să fie un nou design. Când, cum, de ce, nici asta nu ştiu. La momentul potrivit probabil.

Eu vă mulţumesc pentru că m-aţi citit până acum şi că v-aţi primit porţia de pesimism, aproape în fiecare zi, dar face parte din realitate. „Pesimistul este un optimist bine informat” mi se potriveşte perfect, cred.

La mulţi ani!

10 responses to “Nu s-a terminat nimic!

  1. La multi ani, Daniel! 🙂

  2. Multumesc. La multi ani, sanatate si impliniri in noul an! 😀

  3. Iti doresc un nou an plin de bucurie.La multi ani!

  4. Multumes, patricia! La multi ani si tie si un an nou mult mai bun decat 2009.

  5. ei, uite ca eu mi-am facut un bilant si, desi mi-a dat cu multe zecimale, n-am murit :)))
    acum, daca in opinia ta nu s-a terminat si n-a inceput nimic, intr-a mea nu e cazul sa ne mai facem urari. cu toate astea, eu iti doresc sa-ti indeplinesti tot ce ti-ai propus si, mai ales, sa-ti propui ce trebuie 🙂
    LMA!!!!

  6. Multumesc! La multi ani! 😀

  7. chiar ti se potriveste proverbul :)… nu te cunosc eu prea bine, nu ti-am citit toate posturile, dar oricum merge :D… cam tarziu pentru asta, dar fie: La Multi Ani! 🙂

  8. @georgi: Multumesc! Un an nou fericit! 😀

  9. deci… pot chiar ca sa spun ca anul 2010 a fost mai gruaznic decat cel care a trecut, asa ca… ce sa mai zic? nu mai zic nimic. esti cul! ‘place ce iti mai coace mintea :*

  10. cel mai an grUaznic! :*

Lasă un răspuns

