Dansul pinguinului

Dansul pinguinului intră cu siguranţă în top 3 lucruri penibile, văzute de mine în viaţa asta şi se situează chiar pe primul loc. Întrece „Puşca şi cureaua lată„, întrece pogo-ul pe Viţa de Vie, întrece trupa Bloggers, întrece chiar şi ţoapele de la televizor.

Nu pot să înţeleg ţopăitul ala pueril nici bătut şi ameninţat. Deci cum, hop-hop, hop-hop, hop, hop, hop-hop-hop? Mă tăvălesc în chinuri de râs, de fiecare dată când văd/aud dansul pinguinului. Ce poate fi mai penibil decât un tren, format din vagoane umane, care ţopăie de colo colo, pe un ritm de care mie îmi vine să râd până la epuizare? Locomotiva umană, bineînţeles, întotdeauna fiind mândră de statutul său. Adică, ce morţii mă-sii, sunt primu’! Şi cel mai important lucru, trebuie să bagi faţă de-aia specifică, de idiot, gen – „Ha, ce fac eu acum, nu mai face nimeni!”

De obicei, am auzit că dansul ăsta se face pe la nunţi, sau cam aşa ceva. Doamne fereşte să se facă aşa ceva la nunta mea, când s-o face, dacă s-o face. M-aş tăvăli pe jos de râs şi de plâns, în acelaşi timp. Şi cum a fost la nuntă. A, păi am făcut dansul pinguinului… Ce-ai făcut, mă? =))

Şi acum, hai să ne simtem bine şi să ne tăvălim de râs, cu următorul filmuleţ. Mă rog, voi nu ştiu, eu da.

PS: şi ca să nu existe discuţii cum că aş avea ceva cu tradiţiile, obiceiurile şi muzica din unele regiuni, următorul post va fi despre un taraf de muzică lăutărească, de care N-AM SĂ FAC MIŞTO! Acum, DANS!


7 responses to “Dansul pinguinului

  1. pana sa vad video-ul, am crezut ca zici de cave gen conga line, sau ce e aia cu johanna give me hop(e) :))
    oricum, si asta, si meneaito (sau cum pana mea se scrie) sunt in categoria „chestii pe care nu vreau sa le vad la nunta mea”. way up high, impreuna cu hora din fata blocului. also, cred ca in how i met your mother era un episod in care se facea referire la „traditii” de genul.
    oh, si, final note, cea mai cul melodie pe care am auzit-o vreodata la o nunta a fost aia cu jimmy si bikini. good times, i tell you! 🙂

  2. Postul asta vine la fix cu ziua de 29 decembrie. Eram la casa la un supermarket. In fata mea un cocalar cu gluca trasa pe cap vorbind la telefon. Mentionez ca mesteca si guma in acelasi timp. Termina conversatia . Peste doua minute incepe sa-i sune telefonul . Cu ce ringtone? DANSUL PINGUINULUI ! In momentul doi m-am prefacut ca-mi leg siretul si am explodat de ras.

  3. @Fish: N-as vrea sa mi se intample acealsi lucru, pentru ca n-as putea sa ma abtin. Oricum, buna faza cu siretul. :))

  4. Automate cafea

    Dansul pinguinului ca dansul, dar voi ati auzit melodia lui Romeo Fantastic? :)) e penala ca toate de genul …

  5. E penibil. Daca asta se mai numeste si dans…batuti in cap cei care l-au invitat. Pacat ca au pus numele de „pinguin”, sa il lase in pace ca e un animalut simpatic, nu trebuie sa reprezinte acea tampenie in care topaie aia ca…In fine.

  6. ce?!?!? mama ce tare. tanti aia in gri e beton. ce dans e asta? e popular? e din folclor?! e nou?! iar is pe langa? stiam eu ca trebuie sa ma duc la mai multe nunti…

  7. Pingback: Nunţi, botezuri şi înmormântări | snapto's blog

Lasă un răspuns

