Nu v-aţi născut în locul potrivit?

http://embed.trilulilu.ro/audio/kOcS_28/f4030b8f3cfadb.swf

Ştiţi cu toţii melodia „Nu ne-am născut în locul potrivit„, de la Guess Who? Hai, că o ştiţi… Se aude peste tot: pe la radio, pe la TV, prin maşinile oprite la stop şi prin multe alte locuri. Lucru bun zic eu, pentru că melodia e bună. Are versuri potrivite pentru minunata Românie şi mai ales pentru oamenii din ea.

Normal că melodia nu e pentru toată lumea. Doar nu s-ar regăsi Nikita în ea, nu? Doar nu s-ar regăsi Ogică sau Roxy Manelista… Nici măcar Dan Diaconescu nu s-ar regăsi. Acum că am stabilit că melodia nu e pentru toată lumea, putem trece la următorul pas.

Nu ştiu dacă voi aţi întâlnit cazuri, dar eu am văzut, pe la stop sau prin parcări, giboni (sau cocalari, na, cum vreţi voi să le zicem) din ale căror maşini se auzea melodia asta. Am văzut şi manelişti de-ăia convinşi, care ascultau melodia asta. Deci ăştia ori tac şi înghit tot ce aud la radio şi la TV, considerându-se „la modă”, ori nu ascultă versurile, ori nu le înţeleg sensul. Şi ce poate fi mai trist de-atât? Păi dacă România nu e locul potrivit pentru ei, care e plină de manele şi de modă, de fiţe şi de kitch, atunci care e locul potrivit pentru ei?

E clar că e tărâmul lor. E locul perfect. E raiul. Ar trebui să urască melodia asta şi să o renege. Cu toate astea, ei o ascultă fericiţi. Sunt la fel ca ăia care ascultă Paraziţii şi manele. De fapt sunt aceeaşi. Ştiu, sună urât să pui cuvântul „manea” lângă Paraziţii, dar na, la noi e posibil tot.

Nu v-aţi născut în locul potrivit, ă? Hai, sugeţi-o fericiţi pe melodia asta!

3 responses to “Nu v-aţi născut în locul potrivit?

  1. Ce chestie! :))
    Chiar azi vorbeam cu un coleg de „dragutul” lui status care suna cam asa „DND!!!Nu m-am nascut in locul potrivit!”…am facut putina caterinca pe seama lui si l-am intrebat de unde a scos filosofia.Raspunsul primit a fost foarte scurt si totodata a stiu sa imi inchira gura: „Tu chiar nu ai auzit de Guess Who?!:O”…”Scuze,dar nu.”…”LOOOOOOL=)) (ce incuiata)”.

  2. @patricia: Mie tot asa mi-a zis unu odata de nu stiu ce formatie. Si i-am spus ca n-am auzit de ea. La care el: „Cum sa nu auzi de astia? Pai cand cantau Beatles in Anglia astia cantau in Germania”. Deci, se poate si mai rau de atat. Asta e, niste incuiati suntem :))

  3. Nu va suparati , cei care se trezesc dimineata din cauza unei bombe si blocul vecin se prabuseste , si nu datorita unei demolari in graba ci din cauza unui atac , acei oameni ce pot sa spuna ? Ei s-au nascut in locul potrivit ? Nu cumva suntem niste curve? Cautam locul potrivit ca niste femei inculte care nu pot face nimic decat sa frece epiderma organului genital masculin in scopul obtinerii de venituri . Hai sa prestam toti servicii cu penisul europenilor , nu ? Asta vrem? Sa mergem in alta parte , unde toata lumea „o duce bine” . Iesiti afara din tara . Pa.

Lasă un răspuns

