Trei bătrânele insuportabile

Pentru că mi s-a întâmplat de multe ori să schimb postul de televiziune, de nervi, de câte ori le-am văzut pe cele 3 bătrânele, am alcătuit un „clasament”. Aşadar, top 3 bătrânele pe care nu le suport:

3). Israela

Vârstă: Nu se ştie exact (60 sau 71). Oricum, arată de 75. Cumva e opusul Monicăi Columbeanu. Una s-a măritat cu unu’ bătrân şi bogat, alta s-a măritat cu unu’ tânăr şi mai puţin bogat. Recunosc, nu ştiu prea multe despre Israela, pentru că nu am suportat-o niciodată, drept urmare am schimbat postul de fiecare dată. De pe Google e greu de aflat cine e, pentru că găseşti doar Israela şi Liviu s-au căsătorit, deci cine-s ăştia? Râde mereu din nimic, iar faptul că deşi e zbârcită, încearcă să pară tânără şi bombă sexi, mă face să mă duc în baie şi să vomit.

2). Mihaela Tatu

Vârstă: 46 de ani. Eu i-aş da 50 şi ceva. Mihaela Tatu se situează pe locul 2, la gradul de suportabilitate, dacă pot să-i zic aşa. E mai suportabilă decât următoarea, cu siguranţă, şi mai puţin suportabilă decât doamna babă sexi. La Mihaela Tatu mă enervează scălămbăielile de copil cu probleme de personalitate. Adică nu te poţi scălămbăia în halul ăla, doar ca să pari interesantă, dacă nu eşti. Mi se pare băşinoasă şi la propriu şi la figurat. La propriu e demonstrat aici. E aberantă, e pe lângă cu invitaţii, asta am văzut-o într-o emisiune, în care invitatul era Florin Chilian. Altădată am mai văzut-o comentând „meciul” de box dintre Leonard Doroftei şi Mircea Badea. Aş fi aruncat televizorul pe geam, doar ca să nu mai văd şi să aud prostie.

1). Monica Tatoiu

Vârstă: 53 de ani. În fruntea clasamentului se situează Monica Tatoiu. Cea mai insuportabilă fiinţă văzută de mine la televizor. Decât să o văd/aud pe Monica Tatoiu, mai bine mă încui într-o cameră cu Israela şi Mihaela Tatu. Şi ea, ca şi celelalte, se vede o „sex-simboală”, o divă, o „femeia perfectă” a acestei lumi. Nu rezist să mă uit la femeia asta, îmi provoacă depresie, nervi şi gânduri de răutate.

În primul rând, faţa ei îmi transmite răutate, ipocrizie şi alte caracteristici urâte. Văd în ea o mulţime de prejudecăţi, văd profesoara care te lasă corigent, deşi tu ţi-ai învăţat lecţia, văd femeia care crede că le ştie pe toate, ceilalţi fiind doar nişte proşti, care nu se ştie ce or căuta în jurul ei.

Sunt două categorii de proşti, în opinia mea. Proştii simpli, ăia care câteodată chiar acceptă asta, şi proştii cu carte, cu studii, care se cred miezurile. Partea proastă e că, oricâte studii ai avea şi oricâte doctorate, dacă eşti prost, tot prost rămâi; ba chiar prost fudul.

6 responses to “Trei bătrânele insuportabile

  1. Ce babete…oare de ce nu isi pot ele vedea de treaba sa stea acasa cumintele nu sa tot apara pe la tv.

  2. E dăştepte şi dă succesuri, na… trebuie să apară.

  3. Pingback: sincer? | snapto's blog

  4. Pingback: Monica Tatoiu pleacă din România | snapto.eu

  5. Sunteti rai, daca nu va place, puteti schimba canalul, de ce le blamati in toate felurile ? doar nu cred ca aveti ceva de pierdut, pentruca ele apar la telebvizor!, insa asa este romanul………….strugurii sunt acrii.!!!!!

  6. wyviana, la fel ai putea sa schimbi si tu blogul daca nu-ti place ce citesti. Diferenta dintre situatiile astea 2 este ca eu platesc televiziunile, iar tu nu platesti blogurile. Intelegi tu cum sta treaba?

Lasă un răspuns

