5 browsere

poză via zoso

Exact ca în imaginea de mai sus văd şi eu cele cinci browsere:

1). Internet Explorer

IE este ca un scaun incomod. Mergi pe Internet Explorer doar dacă nu stai pe net doar pentru a citi horoscopul. N-ai nici măcar un motiv să foloseşti aşa ceva.

2). Mozila Firefox

Firefox e cam pentru oricine, mai ales dacă la birou vrei să faci multe cu ajutorul unui browser. Mişto dacă eşti utilizator experimentat şi vrei ca browserul să facă de toate, mai puţin cartofi prăjiţi. Are addonuri şi pluginuri grămadă. De la mine are o bilă neagră pentru că se mişcă greu, cică foloseşte multe resurse.

3). Opera

Opera, ca şi în imagine, e ca un fotoliu sofisticat, modern. L-am folosit şi eu foarte puţin, dar nu i-am găsit rostul, mai ales că nu mi se pare la fel de rapid ca browserul folosit de mine.

4). Safari

Safari n-am folosit niciodată, deci n-am cum să-mi exprim părerea despre el. Dacă aş interpreta poza, aş spune că vrea să pară mai interesant decât IE, dar în realitate e mult mai incomod.

5). Google Chrome

Google Chrome este şi browserul folosit de mine. Şi aici, poza mi se pare perfect potrivită. Chrome este un WC foarte comod. Îţi faci treaba şi te ridici. Rapiditate, comoditate, fără stres şi fără erori.

Lasă un răspuns

