Sherlock Holmes (2009)

Regia:
Guy Ritchie
Cu:
Jude Law, Robert Downey Jr., Rachel McAdams
Gen film:
Thriller, Mister, Dramă, Crimă, Aventuri, Acţiune
De la Sherlock Holmes mă aşteptam să văd investigaţii şi cercetari, dar am văzut mai mult bătaie. Mi-au plăcut însă şi scenele cu bătaie, mai ales calculele pe care şi le făcea Holmes înainte să lovească sunt mortale.
Lăsând la o parte „bătăile”, filmul mi-a plăcut şi îl recomand.
3 responses to “Sherlock Holmes (2009)

  1. am vazut filmul ii fain

  2. nu a fost cine stie ce.. dar a fost dragut

  3. e frumos da nu prea

Lasă un răspuns

