„Ceai”, dom’le, eşti nebun?

De tei sau fruncte de pădure?

N-am cumpărat niciodată o cutie cu pliculeţe de ceai. Mama face asta de fiecare dată. Oricum, mă gândesc că nu depăşeşte 10 lei. Şi am văzut că sunt cel puţin 20 de pliculeţe.

Dacă aş face un calcul, extrem de pesimist, la 20 de pliculeţe de ceai şi 10 lei de plată, deşi cred că e mai ieftin, cam cât ar costa un ceai? Acest calcul m-a ajutat să înţeleg că e de rahat să-mi comand un ceai în oraş.

Zilele trecute, la o „prăvălie” de pe Lipscani. De obicei beau bere, dar eram atat de satul de orice, încât n-aş fi băut nimic. Şi cum vremea de afară parcă te împinge oriunde e cald, trebuie să intri undeva. Când n-am chef să beau nimic, beau ceai, pentru că ceaiul intra mereu. Mai ales dacă eşti şi îngheţat, merge foarte bine. Am băut un ceai îngrozitor de prost, care costa 7 lei. Menţionez că absolut niciodată nu mi-am cumpărat ceaiuri în oraş, pentru că nu le văd rostul.

Nu înţeleg cum o bere Carlsberg Draft ar putea să coste mai puţin decât un ciai căcacios. E ca şi cum ai plăti-o pe prietena ta să se culce cu tine, când ea ar vrea să facă asta pentru nimic. Nici dacă aş fi Bill Gates n-aş mai plăti vreodată 7 lei pentru un ceai. Mai bine dau banii la un cerşetor de pe stradă sau mai bine îi arunc.

Ca temă pentru acasă, rog patronii tuturor băruleţelor şi restaurantelor să rezolve problema de mai sus. Şi poate n-o rezolvaţi corect, că vă las repetenţi!

3 responses to “„Ceai”, dom’le, eşti nebun?

  1. Foarte scump…eu in Iasi beau un ceai minunat cu doar 3,5 lei in 1431, iar fac reclama. Daca ai drum…sa treci neaparat prin 1431. 😀

  2. uaii… dublu, deci nu sunt eu nebun… :))

  3. Pingback: Muie 41 | snapto's blog

Lasă un răspuns

