Noua modă: colecţia iarnă-primăvară 2010

Oare există aşa ceva, că mie îmi sună ca din puţ?

Iar am rămas în urmă cu moda cocalaricească. Hipermarketul CORA mi-a deschis ochii şi mi-a dat o porţie din lecţia „ce mai e la modă”. Eu urăsc hipermarketurile şi nu prea calc în ele decât dacă trebuie neapărat. Şi ieri trebuia neapărat.

Aglomerat în draci, hipermarketul m-a întâmpinat cu o lipsă de coşuri mergătoare (adică din-alea mai micuţe pe rotile). La ce lene am când sunt în locuri din-astea, numai să car coşuri de mână nu am chef. Şi mergând eu aşa, ţanţoş, împingând căcatul zdrăngănitor, pe rotile, începe prezentarea de modă în varianta „cuplu”. Adică un el şi o ea care mergeau ţinându-se de mână, zburdând printre rafturi:

EL: Adidaşi Nike (roşii), pantaloni de trening Adidas (albaştri, strânşi pe el) + palton elegant. Mândru posesor de freză cu chică şi breton ridicat, gen Ronaldo în ’90 şi ceva – semn că moda veche a frezelor a revenit.

EA: Adidaşi Adidas (albi), pantaloni de trening Adidas (albaştri) + geacă neelegantă. Mândră posesoare de cercei cât toartele de la găleata bunică-mii.

Da! Un cuplu reuşit! Aşa da!

PS: Gogu’ de la casă, mi-a dat o sacoşă „CORA” în care să pun ce-am cumpărat. Punga era roz, cu o floare în mijloc, ia ghiciţi ce culoare… aţi ghicit, tot roz, dar mai închis, parcă. Cum căcat să mergi pe stradă, cu o mare sacoşă roz? Oare lumea se gândea că-s prieten cu Naomi? Muie CORA!

3 responses to “Noua modă: colecţia iarnă-primăvară 2010

  1. Eşti învechit, nene!

  2. Ce sa fac, nu pot tine pasul… :))

  3. Doamne ce mai moda…

Lasă un răspuns

