Muie 41

41, muie 41!

Stă să înceapă campionatu’ şi mă încălzesc pentru stadion. Aşa că, până o s-o bag p-aia cu „Dinamo, muie Dinamo!”, exersez pe „41, muie 41!”. Am timp destul, mai ales că e ger încă şi cu mersul pe stadion, mai greu. Mai bine beau ceaiuri scumpe şi de căcat, pe Lipscani.

De ce tocmai „muie 41”? Păi, mai ţine cineva minte cânde erau gerurile alea de minus multe grade? În tramvaiul 41 nu mergea căldura. Adică nu era nici o diferenţă între afară şi în tramvai. Să stai jos nu puteai, pentru că erai în pericol să faci boala numită „cur degerat”. Cam în fiecare zi le înşiram neamurile ălora vinovaţi.

Astăzi, pentru că a fost o zi caldă, a mers căldura la maximum în tramvai. Aproape că transpirasem şi eu nu prea transpir, că na, nu prea am din ce. Probabil au folosit logica: „bă, la minus multe grade n-am dat căldură, acum dacă s-a schimbat vremea, nu putem să facem acelaşi lucru, deci, hai să facem opusul!”.

Uitaţi ce spune RATB: „Calitatea transportului se găseşte în preţul abonamentului”. Muie şi RATB, să nu se supere că nu-i bagă nimeni în seamă. Păi, pentru ce plătesc abonament?

PS: Hai, muie şi Ceahlăul, că are meci cu Steaua! Dacă mai vrea cineva, să ridice două degete!

5 responses to “Muie 41

  1. Pingback: Ce-mi oferă mie RATB-ul? | snapto's blog

  2. Nu numai la RATB e regula asta, eram intr-o zi in tren dinspre Blaj spre Bucuresti,era iarna,frig,si nu era caldura,l-am intrebat pe controlor de ce nu dau caldura,si imi raspunde: pai e frig afara… :)) tocmai

  3. Da, toti gasesc motive, care mai de care mai bune. Acum vreo 2 saptamani, pe caldurile alea de 30 si mult de grade, un taximetrist mi-a zis ca nu da drumul la aer conditionat pentru ca nu face faţă.

  4. :)) nu face față la ce??

  5. Nu stiu, nu stiu, el asa mi-a zis :)) O fi fost vreun apropo subtil si eu nu m-am prins.

Lasă un răspuns

