Pick – Dimineaţă (Cover Holograf)

Mai poftiţi încă un cover, de data asta după Holograf. Şi, dacă avem noroc, poate ajungem şi noi prin Ministerul de Finanţe. :))

Originala aici> http://www.youtube.com/watch?v=O1yFwtL22PU

12 responses to “Pick – Dimineaţă (Cover Holograf)

  1. suna foarte bine!
    coverul asta suna cel mai bine? …asa imi pare mie ca afoana ce sunt..

  2. Multumim mult.
    Nu stiu… depinde si de melodie, probabil… Si mie tot asta imi place cel mai mult dintre astea facute pana acum 🙂

  3. Buna ziua ,

    Vroiam sa va anunt despre un nou site , unic in Romania , prin ceea ce ofera vizitatorilor:

    -Tradu orice cuvant sau text in orice limba !(romana , engleza , franceza , germana , italiana , etc)
    -Asculta textul scris in Romana sau Engleza si trimite mesaje vocale la prieteni !

    Daca considerati util acest site , raman recunoscator daca l-ati accepta ca si comentariu sau
    daca exista posibilitatea adaugarii in blogroll .

    http://www.onlinetranslator.ro

    Va multumesc ,

    Tudor

  4. Imi place cum suna…

  5. imi place mult,dar cover-ul dupa tapinarii imi place si mai mult
    felicitari:*

  6. foarte frumos 🙂

  7. Mie mi-e dor de parul lung:-S

  8. :DMs frumos.L-am postat 🙂

  9. @Caterina: multumim
    @Roxana: cateodata si mie :-<
    @Chucky: n-ai pt ce 🙂

  10. foarte fain. frumoase coveruri aveti. de ce nu incercati si ceva piese proprii? bafta!

  11. avem si de-alea, vreo 5… dar nu sunt inregistrate… poate o sa punem un filmulet 2 si cu piese proprii

Lasă un răspuns

