Martie, primăvară şi alte nebunii

Legea teoreticului cel practic: Teoretic urăsc primăvara, practic om vedea.

Azi n-am avut chef, vorba cântecului „chirilian”. Am dormit până pe la doişpe şi ceva şi m-am făcut că plouă, uitând să dau porcării de-astea de 1 martie fetelor. Vă compătimesc, pe voi ăştia care aţi avut azi muncă, facultate sau ce-aţi mai avut. E chiar nasol să te duci cu flori în dinţi pentru că aşa e tradiţia. Eu am folosit logica – M-am gândit cui ar trebui să duc flori şi dacă aş vrea să fac asta dacă ar fi o zi obişnuită, aşa că mi-am luat liber. Iubesc logica mea. Gata, atât despre mărţisoare, mi se par deprimante.

PS: mama, ştiu că nici ţie nu ţi-am luat nimic de 1 martie, dar dacă ne luăm după tradiţia din familia noastră, îţi aduci aminte de câte ori ţi-am făcut cadouri de 1 martie? Corect, niciodată, ştiu că şi tu iubeşti logica mea.

http://embed.trilulilu.ro/audio/cameliam/106dfdeefeac8b.swf

Acum să-i dăm înainte cu primăvara. Primăvara, nasul meu începe să curgă ca la robinet, probabil sunt alergic sau aşa ceva. Mă deranjează că trebuie să umblu cu câteva pachete de şerveţele după mine. Apoi încep zilele foarte însorite, fapt care din nou mă enervează, pentru că nu mai am chef decât de stat şi lenevit, ceea ce e deprimant, pentru că nu suport să stau într-un loc.

I will survive!!! (sper)

One response to “Martie, primăvară şi alte nebunii

  1. Pingback: Fără număr, pentru 1 martie, se ştie! | snapto.eu

Lasă un răspuns

