Ete flori…

Cu o floare nu se face primăvară. Nici cu un buchet…

Încă un motiv, pentru care urăsc luna în care m-am născut, martie, aţi ghicit, e pentru că vine cu cadouri şi cu flori. Nu începe martie bine, că auzi căte-o duduie: „vaaai, au apărut ghioceii!”. Nu, pe bune, chiar au apărut? Şi de ce nu-ţi cumperi, dacă-ţi plac atât de mult? Ah, scuză-mă, era un apropo ţărănesc, greu mă prind.

Eu urăsc florile. De fapt nu le urăsc, pentru că nu mă deranjează cu nimic. Îmi sunt indiferente. Sunt un ignorat al florilor, dacă pot să spun aşa. Nici nu ştiu să recunosc florile, cu excepţia câtorva. Ştiu aşa: trandafiri (orice biped ştie cum arată un trandafir), irişi (florile astea ar trebui să mulţumească formaţiei Iris, că alfel nu ştiam cum arată), zambile (jegurile alea hidoase, care sunt dăruite în martie), ghiocei (de la duduile care se udă când îi văd, în speranţa că apropoul îşi va atinge scopul), lalele (ştiu că astea merg bine la ţară, la înmormântări) şi cam atât cred că ştiu. Dacă am ratat vreo floare să nu se supere pe mine. Mai ştiu din-alea de pe câmp, gen Păpădie aka Băşina Porcului, Pizda Ţigăncii (asta de obicei creşte pe izlaz şi e movă şi hidoasă; ţăranii ştiu despre ce vorbesc), Muşeţel, dar astea nu cred că se pun, că nu se dăruiesc.

Urât din partea mea, să nu ştiu numele florilor, să nu îmi placă, urât, chiar urât. La mine merge perfect zicala „cu o floare nu se face primăvară”. De fapt la mine nu se face primăvară nici cu buchete întregi. Florile pur şi simplu nu mă pot atinge, mai ales alea făcute buchet, care se dăruiesc. Poate că îmi place să văd flori undeva pe un câmp sau aşa ceva, să fie cât mai natural. Să fie că aşa e, nu că aşa a facut cineva să fie. Şi sunt convins că multor oameni le sunt indiferente florile, dar nu ratează nicio ocazie în care să exclame: „vaaai, ce frumoase suuuunt!”.

PS: Fetelor, aştept înjurături. De-alea cu „porcule” gen. Fiţi creative! 😀

UPDATE: cred că am confundat lalelele cu garoafele. Aoleu, e o varză în capul meu =))

8 responses to “Ete flori…

  1. Porcule!
    Tie nu-ti convine nimic niciodata.
    Ceai (de musetel ca d-aia am scris legat) cu saracele flori?
    Insensibilule!

  2. Ce faci fata, n-ai somn? :))

  3. Mona Nebuna

    Ai uitat cand imi lasai la usa gladiole, nebunule! =))

  4. @Mona Nebuna: Iar tu imi scriai poeme de dragoste pe blocurile rosii, din caramida. Ah, m-am udat :X =)))))

  5. „Apropo, Daniel…Ia priveşte ce frumoşi sunt ghioceii!” ;;)

  6. @patricia: superbi! 😀

  7. :)) Frumos post.De 1 martie am uitat sa ii cumpar mamei flori.La fel cum presimt ca voi uita si de 8…Believe me,am avut parte de un scandal monstru.Apoi a urmat un schimb de replici super tare
    -Mama cum enervezi o vaca?
    -Nesimtito,iti arde de glume??
    -Uiti sa ii cumperi flori,si vii si tarziu acasa..
    -In camera ta imediat .Esti pedepsita.
    Ma jur ca a meritat:))

  8. Of, of… „fetele din ziua de azi…”

Lasă un răspuns

