Ziua femeii

sau sărbători pe care eu le consider superstiţii

Ziua asta a femeii a fost inventată cu siguranţă de o femeie. E foarte logică treaba. De ce ar fi fost inventată de un bărbat? Mai e o variantă în care a fost inventată de un bărbat homosexual, dar nici aşa nu ar fi inventat-o un bărbat, pentru că oricum nu i se acordă mai multă atenţie în ziua respectivă. De exemplu, cine e atât de idiot încât să zică de ziua femeii „bă, să fiu al dracu, azi trebuie să îl apreciez pe Naomi!”. Nimeni. Maximum o să fie luat la mişto. Deci cade şi asta.

Femeile nu sunt mulţumite niciodată. Vor să aibă din ce în ce mai mult. Dacă ar putea să pună ziua femeii în fiecare zi, timp de o săptămână, ar face-o fără să stea pe gânduri. Parcă o văd pe duduia căreia i-a venit miraculoasa idee cu, sanchi, ziua femeii: „Vai, porcul de lângă mine nu-mi oferă atenţie + cadouri decât de Paşte, Crăciun, Revelion, ziua mea de naştere şi ziua de nume, ia să mai bag o zi a noastră, a femeilor ce suntem!”.

Atât despre ziua femeii. Nu-mi spuneţi că sunt nesimţit pentru că nu v-am zis „La mulţi ani!”. Explicaţia e simplă: astăzi n-am zis „La mulţi ani!” nimănui. Deci, cum să fac discriminări? Ah, ba da, i-am zis maică-mii, cu juma’ de gură, pentru că mi se pare aiurea să-i spun „La mulţi ani!” dacă nu e ziua ei de naştere. Mama mea e superbă, se laudă cu orice primeşte, cum a făcut şi astăzi:

Ea: Am primt flori! Uite-le! (erau câteva buchete)
Eu: Şi ce faci cu ele?!
Ea: Ciorbă!

N-am ce zice, mi-a spus-o. Îmi place că are simţul umorului. Altă mamă m-ar fi plesnit cât sunt de lung.

PS: Mâine scriu despre cum a apărut ziua bărbatului, în viziunea mea.

5 responses to “Ziua femeii

  1. General_Katana

    Mah yo nu gasesc butonul magic pe web-ul tau cu „Un fuckin’like” this day .
    Zi-mi si mie cand or sa se aprobe urmatoarele zile :
    – Ziua relatiilor normale
    – ziua non materialismului

    Asta-i moda si astia-s prostii care o urmeaza precum turma de **
    Yo zic sa te duci sa te culci ca cu(tza) o floare nu se face primavara 😉

  2. Doamne fereste sa se aprobe ziua relatiilor normale. Cine stie ce inseamna relatie normala pentru rromani. :)) Deci nici asa n-ar fi bine. Cat despre ziua non materialismului… misoginule! =))

  3. Din cate stiu eu… Nu prea exista ziua barbatului oficial in Romania. A fost atunci aia promovata de o bere, dar nu e oficiala. Exista una internationala insa dar nu are o amploare semnificativa.

  4. dude, n-ai auzit de „44 de pahare”?

  5. nu. :)) probabil pt ca nici nu beau alcool

Lasă un răspuns

