Şi băieţii plâng, câteodată

Există o problemă la multe dintre formaţiile mari din România şi nu numai. Problema e când acestea ating nivelul cel mai înalt. Trebuie să facă ei ceva ca să fie înjuraţi, criticaţi şi alte cuvinte cu terminaţia „-aţi”.

Unele formaţii se destramă, altele încep să scoată albume de umplutură, altele nu mai fac nimic şi devin atât de banale încât ai plăti să nu le mai auzi.

Holograf e o formaţie pe care eu o apreciez. Are multe hituri, multe melodii bune, iar Dan Bittman are una din vocile româneşti cu care ne putem mândri. Dar, de la un timp, şi Holograful calcă în străchini şi face nişte lucruri nu tocmai potrivite pentru statutul lor de formaţie SERIOASĂ de MUZICĂ. Dintre ele amintim: un plagiat, o treabă pe la Ministerul de Finaţe (care nici asta nu face cinste meseriei de muzician) şi o piesă cu care, cel puţin pe mine, duduile m-au disperat. Când mi-e lumea mai dragă îmi bagă câte una un citat din Holograf: „Şi băieţii plâng câteodată”. Fie „citatul” zis şi-n glumă, mă disperă la culme.

Cu melodia asta, formaţia Holograf mi-a dar un şpiţ între picioare. Să-mi spui că „şi băieţii plâng câteodată” e ca şi cum mi-ai spune că „şi oamenii respiră”. Aşadar, am făcut o listă cu alte posibile titluri de melodii, cât de cât asemănătoare:

1). Şi femeile gândesc, câteodată

2). Şi bărbaţii gătesc, câteodată

3). Şi femeile fac pipi din picioare, câteodată

4). Şi băieţii sunt atraşi de băieţi, câteodată

5). Şi la Eurovision sunt melodii proaste, câteodată mereu

3 responses to “Şi băieţii plâng, câteodată

  1. :)) nu fii rautacios!..femeile gandesc mereu…
    Ca sunt unele care gandesc mai lent asta e partea a doua .

  2. Chucky, mai glumim si noi, nu? 😀

  3. ;)).Nu stiai ca adevarul se spune in gluma ?:D

Lasă un răspuns

