Pick – Dinţii cu tesla (Cover Ţapinarii)

Un nou cover, din nou după Ţapinarii. Hehe, avem şi tobe 😀

PS: Fetelor, dacă înjuraţi, fiţi creative! :))

Varianta originală aici => http://www.youtube.com/watch?v=reduE_ydVe0

14 responses to “Pick – Dinţii cu tesla (Cover Ţapinarii)

  1. nice hobby. e un hobby, nu? instrumentatia a sunat foarte misto, ma intreb cum s-ar auzi daca inregistrarea ar fi facuta in studio.
    unde-s pletele???????

  2. Multumim!
    N-avem noi pretentii de studio. Cantam pentru ca asta ne place si asta ne face sa ne simtim bine. Cred ca se poate numi hobby, da!

    Marian

  3. Am mai zis pe-aici de ele… am mai pus si videouri. S-au cam dus pletele mele… 😀

  4. las ca cresc la loc:P

  5. „cateodata imi vine sa te iubesc..”;))

  6. @Caterina: Tot raul spre bine! :)) 😛

  7. cat timp exista iubire..

  8. @Caterina
    miroase a trandafir p-aici!
    hopa 😀

  9. Bai felicitari inca o data …E super piesa 😀
    eu auzisem alta varianta
    ceva gen „cateodata imi vine sa-mi dau cu tesla in C***E”

    Congratssssssssssss:D
    Poate reusesc sa o furr :-„

  10. de ce a trandafir si nu a..narcise?:P

  11. merg si narcisele
    mi-ai inteles tu subtilitatea evidenta :)))

  12. @Chucky: multumim!

    @iCs: da-te-n subtilitatea mea, ca aberezi… i-auzi ce-ti zic: am autograf de la nen’tu Baniciu, personalizat, cu „pt. Daniel” :> cum e asta, a? :))

  13. tot ce conteaza e ca melodia v-a iesit foarte fain:)

Lasă un răspuns

