21

Acum 21 de ani puradelul din imaginile de mai jos avea să apară pe Pământ, orăcăind, pentru că la asta se pricepea cel mai bine.

Da’, azi a fost ziua mea, o zi banală, ca oricare alta. Cu urări şi cu mulţumiri. Cea mai frumoasă surpriză a venit din partea cuiva la care nu mă aşteptam. Până la urmă aşa vin surprizele şi veştile bune, nu? Vestea a venit de la Adrian Tănase, de la Ţapinarii, căruia îi mulţumesc din nou. O să spun mai târziu şi despre ce e vorba.

PS: pozele le-am găsit prin casă… şi am râs ceva 😀

11 responses to “21

  1. La multi ani! ce speriat erai in pozele astea 😛

  2. Merci, merci! 😀 Mi-era teama de orice aparat. Si daca nu ma tinea taica-meu in brate urlam pana nu mai aveam lacrimi! :))))

  3. apropo de tatal tau, ma uit la poza ta de la avatar si ma uit mai sus la tatal tau..si sunteti identici :))

  4. LMA plini de bogatii! Eu de ce credeam ca esti in zodia pestilor???
    Esti sigur ca ieri a fost?? :)))))

  5. Merci frumos! Sunt sigur! :))))

  6. pfoai tot esti taica-tau!
    nu seaman cu nimeni:)) si mi se pare ciudat cand vad ca altii seamana leit cu cineva…

  7. hai sanatate numa’ bine! rusine sa imi fie ca nu te’am citit saptamana trecuta si nu am stiut ca ai mai adaugat un an de experienta la viata. but hey! mai bine mai tarziu decat deloc. la multi ani! pupation!

  8. merci! te pup.

  9. La multi ani ! (cam tarziu)

    Dar vroiam sa-ti zic ca esti leit tactu :))

  10. merci, merci :))

Lasă un răspuns

