@live, în Mojo

Da, am cântat aseară în Mojo. E greu să cânţi când nu faci nici măcar o repetiţie amplificată. Să treci de la cântat în casă (unplugged, să sune deontologic) direct la cântat pe scenă mi se pare foarte greu. Microfonul pare cel mai mare duşman. Şi da, te poţi pune bine cu duşmanii, dar doar după ce te obişnuieşti cu ei.

Am început cu „Dacă ai ghici”, pe care mie mi s-a părut că am făcut-o praf (de mine vorbesc, pentru că Marian şi-a cântat bine chitara). Mi se părea că nu mă auzeam, urcam şi coboram instinctual, iar asta a amplificat şi mai tare emoţiile. A urmat „Dinţii cu tesla” care îmi place cum a ieşit. Nici la asta nu mă auzeam foarte bine, dar mă mai obişnuisem cu sunetul.

În rest, ce să zic, e mişto să fii pe scenă. Simţi că nu cânţi degeaba şi încerci să faci bine. Mai greu e când n-ai experienţă deloc; cel puţin eu mă oftic.

Mai jos aveţi „Dinţii cu tesla”, că atât am reuşit să iau. O să pun mai târziu şi „Dacă ai ghici” plus celelalte filmări cu Ţapinarii, Ovidiu Mihăilescu şi Marius Matache.

Câteva poze aveţi pe ForeverFolk.

Mulţumim încă o dată Ţapinarii. Plus mulţumiri speciale Adi Tănase şi Ioana Tănase pentru susţinere şi încurajări! 🙂

UPDATE:

11 responses to “@live, în Mojo

  1. La prima melodie inca vorbea lumea foarte tare, cel putin unii din spatele meu urlau, si d-aia nu prea te-ai auzit. E normal sa ai emotii prima data. Eu zic ca iesit bine 🙂 Felicitari si la cat mai multe concerte 😛

  2. @Luna
    Pai asta-i treaba. Ai venit tu in mojo si n-am facut nici macar cunostinta. 😛

  3. @iCs da..am si plecat repede cand au terminat Tapinarii, ca sa prind metroul :)) data viitoare 😛

  4. @Luna: Multumim, multumim, ne bucuram ca ai fost. 😀

  5. Cu placere si sper sa va mai ascult si alta data 🙂

  6. Da e bine cum a iesit! frumos:X
    Felicitariii >:D<

  7. @codrutza: te pupam! 😀

  8. Suna destul de bine…:)

  9. Asta da… cealalta cam prost 😀

  10. Bravo, bravo, de 3 ori bravo! 🙂

Lasă un răspuns

