N-am plecat, deci nu mă-ntorc…

Mă ameniţă lumea să scriu ceva. Ştiu, n-am mai scris nimic de ceva timp. E primăvară. Primăvara n-am chef de nimic, e deprimantă. O să scriu atunci când am ce, când am chef, când am starea necesară. Deci n-am murit.

Altele:

– Am compus un cântec nou, pun versurile în postul următor.

– Pe 13 mai, trupa Semne aniversează 3 ani, în Iron City. Cântăm şi noi înainte, deci vă aşteptăm. 😀

– Muie: Boc, Băse, Dinamo şi echipa naţională de fotbal (de juniori) a României.

10 responses to “N-am plecat, deci nu mă-ntorc…

  1. hehe, sa luati 24 fun sa cautati caseta iron city. sunteti scrisi acolo:D Destuld e maricel:d

  2. tenchiu, tenchiu! 😀

  3. muie si tie…nu mai intru aici niciodata! hai mars, jegule!

  4. Si uite asa am mai pierdut un cititor. Mi-a dat o lacrima.

  5. patricia

    Cică jegule! :))

  6. Mai spala-te Dane. Se vede jegu online.
    Puii mei. De sapun ai auzit?

  7. La mine la tara avem doar de-ala de casa… plm 😦

  8. cu sapunul cheia
    stergi si ***reea

    ce vremuri :>

  9. ce cheia… de-ala de la bunica-mea din pod, facut pe pirostii 😀

Lasă un răspuns

