Pick – Visare

Gata, am tras şi vocea, cu ce am avut. Am făcut şi un video cu poze. Poftiţi:

10 responses to “Pick – Visare

  1. bravo! chiar bravo! eu ti’am zis ca daca da naiba si ma uiti la lansare ai rupt’o’n fericire. eu zic ca in maxim un an bem pentru primul album din multe care vor veni! mult succes! pupation!

  2. @ioneque
    Ma bucur ca-ti place piesa. Cat despre album, stai intai sa invatam sa cantam =))

  3. @ioneque: multumim! :*
    @iCs: figuri de chitarist…

  4. Bai Daniel, o zic cu cea mai mare sinceritate : piesa e GENIALA .

  5. ma bucur ca iti place, Ioana! multumim!

  6. Daniel , esti dragut sa imi zici si mie acordurile ?Am incercat sa le gasesc singura :)) fara succes.

  7. Sigur!
    Strofa: Cadd9, Bm, Cadd9, D Dsus4
    Refren: Cadd9, Dsus2

  8. saru’mana !>:D<

  9. tre sa o refacem simpaticule :>
    tiiiiiime is on our side :>

  10. o refacem, bagabontule.

Lasă un răspuns

