Eu când vreau să fluier, fluier (2010)

De glumele făcute pe seama titlului m-am săturat până peste cap. Am văzut şi auzit de la titluri de ziare miştocare, până la expresii folosite de gigeii cu care joc fotbal duminica.

Eram aproape sigur că filmul n-o să-mi placă, dar m-am uitat, chiar dacă îmi zisesem că n-o să mai văd filme româneşti oricâte ar mai apărea. Am presimţit bine, căci filmul e exact stilul românesc cu care m-am obişnuit de câţiva ani şi care mă enervează la culme. Românii au stilul ăla, al lor, oricât s-ar numi filmul ăla „lung metraj”, tot la un scurt metraj ai senzaţia că te-ai uitat.

E unu’ în pârnaie şi trebuie să se elibereze în câteva zile, dar e atât de prost încât îşi prelungeşte pedeapsa, ca şi colegul lui în viaţa reală dealtfel. N-am înţeles exact ce trebuie să învăţăm din acest film. Dacă ar fi să mă iau după titlu, aş înţelege că „dacă vreau să fac ceva, atunci fac, nu contează că o să-mi fie mai rău după”, ceea ce o e prostie.

Apoi, încă o fază, care mă scoate din minţi, este filmatul după ultima modă. Ce căcat, şi în filme e cu modă? Nu mă pricep chiar deloc la filme, mă doare-n cur cum se face un film; mă interesează doar să-mi placă, să-mi transmită ceva eventual; dar mi se pare de o mare stupizenie ca şi în film să fie cu modă. Ultima modă, în materie de film, am auzit că e cu cadre lungi cu boscheţi sau cu un peisaj. Adică nenea de filmează, îmi arată nişte boscheţi, timp de câteva secunde bune, pentru că AŞA SE FACE ACUM. Şi nu m-ar fi deranjat asta dacă mi-ar fi arătat un peisaj mişto, dar, la dracu, sunt doar boscheţi hidoşi. Şi mai e faza aia cu filmatul „cu camera de mână”, cică. Adică se clatină imaginea aşa, ca şi când ai filma cu telefonul mobil. E cool.

Seci filme. Hai, mai băgaţi unu’ cu droguri şi căi greşite pe care o iau copiii idioţi.

2 responses to “Eu când vreau să fluier, fluier (2010)

  1. Eu Cand Vreau Sa Fluier, Fluier , o piesa inspirata din film http://www.youtube.com/watch?v=CHI58PA8Qe8

  2. Pingback: Easy A, The Departed, WebSiteStory | snapto.eu

Lasă un răspuns

