Jurnalul unui om dăştept foc (3)

Dragă jurnal,

Deci şi azi ca şiatunci, data trecută, sunt foarte trist şi afectat pentru că fincă deoarece a murit basistul de la Slipknot, Paul Gray. Dar totdeodată sunt şi foarte pe jos de râs din cauză că din nou e circ pe Metalhead.

Deci dragă jurnal, m-am stricat pe mine de râs că fincă unii sunt metalişti de-ăia adevăraţi, care ascultă formaţii tari şi fac mişto de Slipknot şi alţi sunt care ţin cu Slipknot. E ca la fotbal, cam aşa. Fiecare ţine cu câte o formaţie şi dacă zici de formaţia aia de care le place lor te înjură de morţi. Auzi tu jurnalule, ce încurcătură, că eu credeam că rocheri e dăştepţi ca mine, da ei chiar put de prostie, unii dintre ei.

http://embed.trilulilu.ro/audio/Breki/59cabec96c46d5.swf

Şi omul ăla a murit şi ei se ceartă ca la uşa cortului că Slipknot sunt tare şi că Slipknot sunt naşpa, auzi. Adică na, pe mine nu mă interesează cum e Slipknot că nici nu ştiu multe melodii de la ei, poate doar că ştiu una acolo. Că nu-i ascult că nu-mi place de ăştia cu măşti aşa şi limbi tăiate în paişpe ca merlin menson. Mie de Nicu Alifantis îmi place şi dacă el n-are mască de-aia aşa cum are Slipknot, atunci nu îi mai ascult. Da’ păcat că a murit basistu’ ăla, că am auzit că era tânăr. Hai, să se odihnească în pace!

Şi încă ceva jurnalule drag, că am aflat că nu mai vine Mastodon în România şi rocheri iar plâng. Trist. Cică are unu din componenţi pancreatită, adică cred că la pancreas se face asta. Ţară de căcat România, fac oamenii pancreatită şi nu mai ajung…

Pa jurnalule, până mai se-ntâmplă ceva, să mai vorbim!

Lasă un răspuns

