Bravo Paula şi Ovi!

Eu urăsc Eurovisionul din inimă. Îl urăsc prima dată pentru piese. Nu-mi place că toate sunt făcute după anumite reguli, după un anumit tipar; toate comerciale şi toate care să prindă la publicul care ascultă muzică pentru a da din popou.

Am râs ceva aseară. Oare Franţa n-avea nimic mai bun în ţară şi l-a trimis pe domnu’ colorat să dea din cur pe scenă, în speranţa că lumea va vota? Serbia a avut un blond, frezat în mod gay, care la voce seamănă cu Pepe. Şi aici am râs, poate mai mult decât la negrul dătător din popou.

Mi-au atras atenţia, în mod pozitiv, vreo două piese: cea de la Cipru şi cea de la Belgia. Tom Dice chiar a făcut publicul să ţipe şi să aplaude. Despre piesa noastră, ce să spun, mi s-a părut mai bună decât multe altele, poate şi pentru că m-am obişnuit cu ea şi pentru că îmi place Paula Seling. Paula nu cred că ştie să falseze. O profesionistă şi o artistă în adevăratul sens al cuvântului.

Că primim de la Spania opt puncte nu era chiar atât de greu de anticipat, că primim douăsprezece de la Moldova iar nu era greu de anticipat, dar am primit puncte de la multe alte ţări, cu care nu prea aveam legătură şi asta demonstrează că oamenilor le-a plăcut piesa Paulei şi a lui Ovi. Până una alta, locul trei e unul foarte bun. Eu mă aşteptam să nu fim în primii zece. Despre tânăra donşoară, Lena, care a câştigat Eurovisionul, pot spune doar că: bună de căţărat pe ea, dar doar atât, pentru că au fost piese mult mai bune decât a ei.

Dacă stau bine şi mă gândesc, nu ştiu dacă mi-a plăcut vreo melodie cu adevărat, din toate care au participat. Pe mine nu mă interesează un artist care cântă corect dar care nu-mi transmite nimic. Eu nu ascult muzică pentru a urmări unde falsează solistul X sau unde greşeşte instrumentistul Y, ascult muzică pentru a primi o anumită stare.

Bravo Paula şi Ovi!!!

3 responses to “Bravo Paula şi Ovi!

  1. Exact. Eu am avut ocazia sa stau la masa cu Paula Seling si ca persoana are un caracter foarte frumos . Iar despre Lena … no comment . Nu cred ca puteai sa le scrii mai bine .

  2. Ba sa stii ca te cam inseli. La eurovision conteaza piesa; trebuie sa atraga publicul normal doar n`o sa votam piese care nu ne plac. Pot spune ca melodia Lenei a fost printre cele mai bune, asa simpla cum e ea.(desi mi`a placut foparte mult de asemenea si romania) Parerea mea este ca trebuie sa fii si original. M`am saturat sa ii aud pe toti „criticii” din romania cum isi dau ei cu parerea :-j

  3. Daca publicul e de manelisti, mictionez pe public. Intelegi tu cum e cu publicul?

Lasă un răspuns

