Vine căldura, bă!

Mama mă întreabă, aproape pe fiecare zi, câte grade vor fi mâine. Ea pleacă foarte de dimineaţă şi trebuie să ştie cam cum să se îmbrace pentru a-i fi bine în timpul zilei. De obicei folosesc siteul Meteo.ro, pentru că nu prea m-a minţit până acum. Azi mi-a arătat că mâine va fi căldură mare, iar curiozitatea m-a făcut să mă uit şi pentru celelalte zile. E jale! Jale e m-auziţi? Situaţia gradelor celsius se prezintă cam aşa: marţi – 32, miercuri – 33, joi – 34, vineri – 35, sambătă – 35, duminică – 36.

Eu urăsc căldura, mai ales când stau în Bucureşti. Noaptea nu mă pot odihni, iar ziua e insuportabilă. Dacă sunt slăbănog şi nu pot suporta căldura de nicio culoare, mă întreb cum era dacă eram puţin supraponderal aşa… nici nu vreau să-mi imaginez. Plus că vara parcă e o zarvă la puterea foarte mult – gălăgie, agitaţie, cocalarism, scârbă şi mult house prost de se dă pe radiourile de căcat. Vara, toate astea se înmulţesc.

Gata, mă opresc aici de la renegat vara, că am mai făcut-o pe-aici.

5 responses to “Vine căldura, bă!

  1. Subscriu. Primavara si toamna sunt anotimpurile perfecte. Totusi, dupa cum ai specificat si tu, daca as fi avut bani sa ma duc prin insulele cucului poate aveam alta parere.

  2. Eu stau pe la mare si chiar daca sunt 30 de grade eu inca sunt in pantaloni lungi…

  3. URĂSC VARA!

  4. @Fish: Asa, fa-ne in ciuda :))
    @patricia: Si nici n-a inceput bine… 😦

  5. Pardon…De fapt nu cred ca vara o urasc.Urasc vara ROMANEASCA!PUTE!

Lasă un răspuns

