Declararea accidentului

În primul rând că n-am fost eu de vină, da? Şi în al doilea rând nu vreau să mă judece nimeni, înţelegeţi? Nu vreau să mă judece nimeni greşit, nu să nu mă judece. Vreau să ştie exact ce a fost. Nu vreau să zică lumea că am căzut şi că am căzut ca un bou, tre’ să ştie cum am căzut.

Deci, cum eram eu în baie, cu apa peste mine curgând, mi-am dat seama că iar nu mi-am luat prosop lângă mine şi am ieşit să iau un prosop. M-am dus prin dormitor, mi-am găsit prosopul, l-am luat, am ieşit din dormitor şi am închis uşa.

Mergeam regulamentar dar, întrucât eram ud şi având în vedere că între dormitor şi baie am parchet, picioarele mele au alunecat, ridicându-se brusc, iar capul s-a izbit de tocul uşii. A fost unul dintre momentele în care urăsc gravitaţia. Altele au fost când am băut prea mult, dar nici atunci nu am urât gravitaţia atât de mult ca acum.

M-am ridicat repede, m-am frecat la cap, băgându-mi în tot ce mi-a venit la gură. Recunosc, am folosit substantivul ăla din postul trecut. Am intrat din nou sub duş, obosit de la aşa drum cu probleme. Mă frecam la cap în timp ce apa rece-gheaţă îmi alina cucuiul. Eram singur sub duş, ca titlul cărţii lui Dan Chişu, doar că eu înjuram. Mult.

În urma accidentului s-au constatat: un cucui buclucaş şi apă prin casă. Conduceţi cu grijă!

10 responses to “Declararea accidentului

  1. cred ca e ceva in atmosfera, ca aseara am cazut si eu pe scari si mi-am facut glezna praf.

  2. asta e mai rau… :-s eu, in afara de cucui, sper sa nu ma fi ales cu nimic.

  3. Trece si cucuiul…:P

  4. :)) tu erai acum aaa, 20 de minute pe strazile bucurestiului trecand pe langa un fast food ,imbracat in tricou maro ?

  5. Porcule iar hoinaresti la 1 dupa shaorma? 😦

  6. @Ioana: posibil sa fi fost… pe unde mai exact?
    @iCs: nu mai tin minte bine =))

  7. Mai , nu stiu ca nu-s din buc…. :)) Dines iti spune ceva? si mai erai cu inca 2 parca :))

  8. Hm, Dines.. nu prea imi spune, ca nu stau prin zona aia, dar eu eram sigur 😛
    Macar de mers, mergeam drept, sau pe 7 carari? :))

  9. :)) nu mai stiu ca si eu eram adormita la ora aia.

  10. asta intra in categoria: majoritatea accidentelor se petrec in casa :))

Lasă un răspuns

