Elasticul

Unii sunt atât de plictisiţi încât se joacă solitare, eu sunt atât de plictisit încât mi-am rupt elasticul de la chiloţi. Mă rog, nu tot, doar o bucată.

Era bine dacă doar atât făceam din cauza plictiselii. Dar apoi am băut apă din sticlă. Şi de atâta lene am vărsat apa pe mine. Pe mine şi pe elastic. Elasticul de la chiloţi. Am folosit din nou substantivul ăla vulgar. Am pus sticla jos şi am început să şterg apa. N-ai cum să ştergi apa, e o prostie. M-am lăsat păgubaş. Am luat elasticul în mână. Elasticul de la chiloţi. Şi am început să trag cu el în ecranul calculatorului sau, mă rog, al monitorului, la fel cum se trage cu praştia. Tot de plictiseală. Elasticul de la chiloţi. Dar mi-am dat seama că mai devreme am vărsat apă pe mine. Şi pe elastic. Elasticul de la chiloţi. Prea târziu. Ecranul se udase.

Am vrut să şterg ecranul cu tricoul de pe mine, cum fac de obicei când sunt urme de degete pe el, dar eram în pielea goală. M-am ridicat de pe scaun, ca să iau ceva să şterg ecranul. Dar stai, că n-am pus dopul la sticlă. Da. S-a vărsat. S-a vărsat şi era plină. Cum să nu se verse? Am sutat în ea precum Roberto Carlos la lovituri libere, numai că a fost involuntar, ca şi celălalt accident, cu baia, pe care l-am şi declarat. Uşa s-a deschis brusc:

– Ţi-e foame?

– Elasticul… de la chiloţi…

– Ce s-a întâmplat aici de e apa asta?

– Îmi este!

4 responses to “Elasticul

  1. Eu tot nu inteleg ce cautai tu cu elasticul de la chiloti -))

  2. deci, cum sa-ti zic eu tie, am tras de el pana s-a rupt. de ce? de plictiseala =))

  3. :)) Numai in episoade dastea apari in ultima vreme :)) what’s wrong ?

  4. Nu stiu, dar tare mi-e frica sa nu apar pe la stirile de la ora 5 =))

Lasă un răspuns

