Au învins Jose Armanzii

Germania – Spania 0-1

Cred că şi omul cel mai neinteresat de fotbal, care a urmărit 2-3 meciuri ale Spaniei, a văzut un meci previzibil acum aproximativ o oră. Toată lumea ştia că Spania plimbă mingea şi Germania e de nepătruns în apărare. Aşa a şi fost, doar că Puyol a arătat că dă bine cu capul, din săritură. Eu n-am ţinut cu nimeni, dar parcă mai mult mi-ar fi plăcut să câştige Germania.

Nu voiam Spania din motive care n-au legătură cu fotbalul. Nu-mi place Spania pentru că mă duce cu gândul la telenovele. Nu-mi plac jucătorii Spaniei pentru că îmi par figuranţi. Văd că Fernando Torres şi-a mai tuns din freza manelistică pe care o deţinea. Probabil de când Lady Caca i-a făcut melodie s-a mai emancipat. Mulţi dintre jucătorii spanioli mă duc cu gândul la Jose Armanzi şi Pepi, care mai de care mai fandosiţi, plini de manelism.

Pe de altă parte, Spania merită apreciere, pentru că a folosit mereu acelaşi joc şi, cu toate astea, nimeni nu l-a putut strica.

One response to “Au învins Jose Armanzii

  1. Au invins cocalarii aia gelati.:|

Lasă un răspuns

