Despre a fi vacă

Cred că am fost vacă într-o viaţă anterioară (mă rog, bou), pentru că nu mă pot sătura de porumb. Vara, unul dintre puţinele lucruri care îmi plac, este porumbul fiert, am mai zis pe-aici.

Cam la 2-3 zile eu mănânc porumb fiert şi am zis măcar să ştiu ce conţine minunea, că poate îmi face bine sau rău, aşa că dădui un sărci pe pretenaru’ Gagăl. Şi mă trimise Gagălu aici şa, pe ziare.com, la un articol despre porumb. Zice acolo că:

  • conţine vitamina B, ce ajută la îmbunătăţirea memoriei (foarte bine, toată lumea are nevoie de o memorie bună)
  • previne alzheimer-ul şi e bun la gravide, pentru sănătatea fătului (aici nu prea mă încadrez, da’ na, e bine că tot de bine zice)
  • consumul lui regulat protejează împotriva cancerului la plămâni şi e bun la digestie (tot de bine şi asta)
  • bun pentru dantură, rinichi şi structura osoasă (Doamne ajută)
  • bun pentru atacuri de panică (de-astea am avut mai în urmă şi nu sunt tocmai frumoase, deci punct în plus pentru porumb)
  • este sursă de vitamia B, C, D şi E şi dacă îl consumăm în fiecare zi ajută la întărirea sistemului imunitar (şi asta tot de foarte bine e)
  • ajută la rezistenţa la infecţii şi se recomandă şi în curele de slăbire (aici nu prea mă încadrez deloc, eventual dacă ar îngrăşa, dar bine că nu e de rău)

Deci, până la urmă nu e chiar atât de rău. Mă speriasem că mănânc prea mult porumb, dar văd că e de bine, aşa că, SĂ FIM VACI, zic!

Lasă un răspuns

