Ce înseamnă Romanian Music Awards

Dacă ar fi să dau o definiţie pentru Romanian Music Awards aş spune că: RMA este manifestarea în care nişte artişti foarte comerciali, plini de clişee, îşi dau premii unii altora.

BEST FEMALE – INNA – Amazing
BEST ALBUM – INNA – Amazing
BEST DANCE – TOM BOXER ft. ANTONIA – Morena
BEST DJ – DAVID DJ & DONNY – Temptation
BEST GROUP – DJ PROJECT – Nu (ft. Giulia)
BEST HIP-HOP – GUESS WHO – Locul potrivit
BEST LIVE – SMILEY
BEST MALE – ALEX VELEA – Secret discret (ft. Puya)
BEST NEW ACT – RADIO KILLER – Voila
BEST POP – ALEX VELEA ft. PUYA – Secret discret
BEST ROCK – VOLTAJ – Vara trecuta
BEST SONG – CONNECT-R – Burning Love
BEST VIDEO – ANDREEA BANICA ft DONY – Samba
BEST WEB – http://www.inna.ro

Nu prea am avut eu timp de RMA până acum, că au fost finalele World Cup, aşa că zic acum şi

despre asta. Despre RMA la secţiunea rock am scris aici deja, aşa că nu mai repet. Repet doar că Voltaj nu cântă rock şi nici măcar un nominalizat dintre toţi NU cântă rock. Şi încă un lucru: Viţa de Vie a scos album nou, plus videoclip pe TV, plus a cântat în deschiderea celor patru mari formaţii: Anthrax, Megadeth, Slayer şi Metallica şi, cu toate astea, Viţa de Vie NU a fost nominalizată la RMA la secţiunea rock. Bine că au fost Blaxy Girls.

Apropos de Viţa de Vie, aveţi aici un interviu foarte tare, ca de obicei. La celelalte secţiuni am râs de m-am prăpădit – artişti de care n-am auzit (pentru că aşa sunt artiştii în românia, scot un hit de tot rahatul care se stabileşte că e hit, auzi câteva luni melodia respectivă, apoi se uită şi artistul şi melodia), artişti cu versuri de toată jena şi câţiva care nu ştiu cum au apărut pe-acolo.

Despre secretul discret al lui Alex Velea am scris aici şi a câştigat Best Male şi Best Pop. Despre Inna am scris pe aici, când am aflat cine e. Restul e tăcere. N-are rost să repet.

4 responses to “Ce înseamnă Romanian Music Awards

  1. pai cam asa e … muzica buna, cu mesaj, cu versuri profunde, muzica adevarata nu se promoveaza aici in Ro…
    plus ca imi vine sa arunc cu ceva cand aud de blaxy , dapai ca au fost nominalizate la sectiunea ROCK =))))(asta e ras dala isteric si ironic)
    -avem atatea trupe BUNE, dracu… si faptu ca nu sunt promovate cum ar trebui e din cauza ca populatia nu consuma asa ceva, tine de mentalitatea- care e la pamant – a oamenilor..a tinerilor..
    -devenim in fiecare zi mai comerciali..mai plastici..

    of.

    PS : niciun „accident” in ultimu timp ? nimic ? :)))

  2. Nici macar unul. Stiu, si eu sunt uimit! :))

  3. prea penibil,m-am uitat la mamaia copiilor,le da clasa la artisti astia

  4. Ii vrei la Steaua?

Lasă un răspuns

