Finalele văzute din România

Finala mică: Uruguay – Germania 2-3

Văzută în centrul vechi. Centrul vechi s-a umplut de hipsteri cu pretenţii de oameni „ca lumea”, când de fapt ei sunt nişte terminaţi care lucrează de la nouă la şase, apoi ies la o bere în stil britănesc (pentru că „aşa se face”), privind cu superioritate orice mişcător pe două picioare. Întotdeauna ei se aşază la terasele mai scumpe din centru, ca să-şi arate superioritatea şi pentru a nu sta la aceeaşi terasă cu orice fraier.

Ne-am aşezat la o terasă mai cu de-aştia de-am zis mai sus de ei, că acolo era o masă liberă. Am deschis meniul, ne-am uitat la preţuri şi brusc ne-am dat seama că se mişcă masa rău. Şi nu puteam să rămânem, cine ştie cum dădeam bere pe noi. Am schimbat străduţa şi am găsit altă terasă. Ne-am uitat la preţuri şi parcă aici nu se mişca masa. Era chiar stabilă.

Toată hipstereala ţinea cu Uruguay, spre nemulţumirea mea. La 1-0 pentru nemţi era linişte şi supărare. La 1-1 s-a trezit toată pulimea şi a dat-o în fericire, spre nervozitatea mea. La 2-1 pentru Uruguay se bucurau şi aplaudau şi chestiile alea cu ţâţe şi cur din faţa mea. Deja fierbeam. Cel mai enervant lucru e să se bucure femeile când dă gol echipa care vrei tu să piardă.

Trece ceva timp şi Germania egalează la doi. Eram singurul idiot care se bucura, printre uităturile jegoase ale celorlalţi. E chiar mişto să vezi o droaie de hipsteri cum se oftică pentru că echipa lor a luat gol, iar tu să amplifici asta. La 3-2 pentru Germania am făcut acelaşi lucru, iar pulimea a fost readusă din nou la tăcere. Să fie linişte!

Finala mare: Olanda – Spania 0-1

Asta n-am mai văzut-o în centrul curului. Eram obosit de la fotbal aşa că am văzut-o liniştit la cineva. Am ales bine, pentru că pulimea ar fi ţinut cu Spania şi de data asta aş fi plecat supărat. Adică aş fi visat numai Jose Armanzi toată noaptea şi alta nu. Ce pot să zic decât bravo, bă, Fernanzilor, ca să fiu fair-play. Muie brigăzii de arbitrii că a stricat tot meciul. A greşit mai rău ca la divizia B. Nici când mă duceam în Ferentari, pe Electromagnetica, nu greşeu arbitrii aşa. Şi îi bătea şi soarele în ochi la tuşier + îl mai înjura de chelie vreun colorat.

Gata, atât, nu mai scriu despre fotbal!

3 responses to “Finalele văzute din România

  1. pff:))”chestiile alea cu tate si cur”?????????=))))))))))))

  2. bine, na, umblatoare cu vagin e mai frumos? :))

  3. cu siguranta suna mai …….poetic

Lasă un răspuns

