La veterinar

Nu, nu mi-am luat câine! Dar a trebuit să merg cu cineva.

Pe la 10:00 trebuia să vină doctorul. Pe la 10 şi 10 eram la rând noi şi încă un domn îmbrăcat într-un costum, cu ochelari şi un iepuraş alb. Doctorul tot nu venea. Asistentul întreabă:

– Da’ ce are iepurele?

– Vreau să îl vadă un doctor, că am mai avut unul şi a murit şi nu vreau să moară şi ăsta. Am o fetiţă mică şi dacă ar muri ar rămâne marcată.

– Da’ ce-a păţit celălalt de a murit? A avut simptome ceva?

– Da, a făcut diaree cu o zi înainte.

Discuţia continuă, spre plictiseala tuturor, cu ce trebuie să-i dea şi altele. Doctorul tot nu apărea. Pe la 11 fără câteva minute, domnul cu iepurele se ridică, se îndreaptă spre ieşire şi zice:

– Salut, băieţi, am plecat! iar cu o voce mai uşoară:

– Bag pula-n iepure!

2 responses to “La veterinar

  1. :))) ce-am mai ras!!! saracu’ iepure:)))

  2. Eu rad cate 5 minute de fiecare data cand ma gandesc. Am faza in cap de parca se petrece chiar cand ma gandesc :)))

Lasă un răspuns

