Liberty Parade

Liberty Parade este un fel de Gay Fest la care participă şi femei. Se ţine la mare şi arată ca un Bamboo imens, în care intră şi muritorii de foame, pentru că, nu-i aşa, doar o dată pe an e Liberty.

Nişte digei întreţin atmosfera, clar, normal şi evident cu muzică house, adică muzică de-aia de scot zece albume într-o zi, dacă îmi iau un program mai bunicel de pe net şi scriu un vers prost care se repetă. Digeii sunt cele mai inutile persoane din lume, dacă ar fi să ma întrebaţi pe mine. Sunt un fel de Dan Diaconescu al muzicii, prostindu-i pe fraieri să fie oi. E ca şi cum aş scoate eu un casetofon în faţa blocului şi aş da pe Radio Trinitas şi toate babele s-ar aduna în jurul meu, venerându-mă, pentru a auzi slujba, în loc să meargă la biserică, să o asculte acolo.

Nu există cineva pe care îl cunosc, să meargă la Liberty Parade şi să nu aibă freză de gay, rămas în urmă cu moda frezelor, şi să nu folosească cuvântul „gen” într-o propoziţie în care nu are ce căuta în mod normal. Gen, tot felul de idioţi, care se iau unii după alţii. Trebuie neapărat să faci parte din turmă dacă vrei să mergi la Liberty Parade. Trebuie să fii la fel ca toţi dacă vrei să fii cool. Ca să fii cool trebuie să ai gândire de om preistoric: gen, dacă cineva nu arată ca ăia din turma ta, acţionează, bârfeşte-l gen sau gen fă mişto de el! Nu e nici o diferenţă între oamenii preistorici gen, care atacau ce părea străin, şi ăştia care strâmbă din nas dacă gen nu eşti ca ei.

Un lucru pe care nu-l înţeleg la digeii ăştia ar fi de ce tuturor digeilor li se spune „digei plus numele lui”. Adică, dacă eu sunt acordeonist ar trebui să-mi zică „Acordeonist Georgel”? Sau dacă eu cânt la violă să mi se zică „Violist Gigiel”? Şi pentru ce te-ai duce să le asculţi muzica ăstora, într-un loc cu mii de cocalari, cand poţi să te duci într-un club din oraşul tău, cu zeci de cocalari, să asculţi aceeaşi muzică, făcută în acelaşi fel? Mă gândesc aşa, că ar fi mai puţină transpiraţie, mai mult loc să te mişti şi mai puţini gay, zic şi eu, că nu mă prea pricep la chestii de-astea grele.

Evribadi ocheeeeeeei?!?!?! henţ ap!!!

21 responses to “Liberty Parade

  1. GEN!

  2. gen Eugen, evribadi ochei!

  3. Arhip Dragos

    Ur zi ceni! 😀

  4. Arhip Dragos

    Zenit E gay, iar Spaletti e digeY. 😛

  5. =)) te iei cu nemtii?

  6. Ryan Pivovar

    Liberty Parade este de rahat dar tu esti de tot rahatul, daca asculti Vita de Vie ce pot sa-ti cer, cat despre DJ si 10 albume, mai incearca, esti doar un trist cu blog care vrea sa-si verse frustrarile, hai pa.

  7. mai intereseaza-te inainte sa vorbesti astfel despre muzica electronica in general. esti pe langa maxim. si aici nu ma refer la prostiile gen liberty parade. generalizezi si-n afara de prietenii tai, nu-i pasa nimanui de prostiile tale. salut

  8. a si inca ceva, s-ar putea sa mori inainte sa reusesti sa scoti o piesa sa spunem bunicica cu ajutorul programului „bunicel”.

  9. @Ryan Pivovar: Nu poti sa-i zici cuiva ca e prost si sa nu ii zici si de ce. Asa ai facut tu acum cu „de tot rahatul”, prostule!

    @cosmin: cum se face ca tu comentezi, desi nu te intereseaza „prostiile” mele? generalizez pentru ca e pamflet, dupa cum vezi in titlul blogului, dar tu nu te prinzi de chestiile astea pentru ca, ai ghicit, nu poti sa gandesti singur. te salut!

  10. Pingback: Despre muzica house | snapto's blog

  11. incerc si eu, de multa vreme, sa ma prind care-i treaba cu djii astia. inca n-am reusit. am renuntat sa mai merg in cluburi pentru ca ma saturasem sa aud aceeasi si aceeasi melodie la infinit. dupa ce ca una tine cate o jumatate de ora, cea care urmeaza nu e cu mult diferita de prima. asta nu e muzica, e ceva cu care unii sa se afle-n treaba si sa spuna ca fac si ei ceva cool.
    cei care injurati aici, puteti macar sa ne explicati ce face un dj si de ce e misto ce face el?

  12. @cristina: nu merge faza cu explicatul. e mai usor cu „prostule!” sau cu „esti de rahat!”. de ce? „las’ ca stiu eu…”

  13. Dar ce atmosfera tensionata! :-s

  14. Iz evribodi ochei in hiăr?
    chica boom
    yoyoyo new single raggaeton tza tza. yoooo
    come to gaysummerfest and listen LIVE:
    DJ Spagat
    DJ Mortiimei
    DJ Pesmet

    and the one and only

    DJ Connect-R.. yaa man in the system yoooo

    PS: Mars futu-va-n cur de ratati. Va multumesc!

  15. UPDATE MAA:

    DJ Connect-R….Rappin’On…Production:)):)):))

    PS:…copy paste:)

    V-am salutat!

    oZz:))

  16. Bag pula-n iepure!

  17. @ snapto

    esti dement:)):)):)):))

  18. Pingback: Generalizări | snapto's blog

  19. Primesc si eu programu’ ala bunicel?…Asa o sa fiu un destept sa prostesc
    toata Rumeinia,si o sa fac 10 15 albume pe zii,o sa iau bani de pe ghei si pitzipoance ,si o sa fiu booogaaat! >:):))

  20. zi*
    scuze de gresala

  21. Pingback: Unde au dispărut houserii? | snapto.eu

Lasă un răspuns

