Suntem golani, ori nu mai suntem?!

Perversă ca pă Târgu-Ocna! Păi, ce-nseamnă asta, ori suntem golani ori nu mai suntem?

http://www.220.ro/emb/xI3R5Wp0Nc&from=c25hcHRv

9 responses to “Suntem golani, ori nu mai suntem?!

  1. haaaide, maaai, ca ai vazut ca stia omul si cate minute are o ora, ba mai mult, stia si cate secunde!

  2. ce-nseamna asta, ori suntem matematicieni, ori nu mai suntem…

  3. Ahahahahahaha eu am lucrat la antebratu’ asta si ei acum m-au julit! 😦
    Perversitati 😦

  4. A zis „ei MI-A dat dă m-a julit”, analfabetule!

  5. ei mi-a dat de m-a julit =))pff,best cocalar ever

  6. omu parea chiar foarte de treaba
    🙂

  7. Pingback: SENZAŢIONAL: Stenogramele dintre perversul de pe Târgu Ocna şi fosta nevastă | snapto.eu

  8. Minte! Eu i-am facut antebratu’!

  9. Pai ori suntem smecheri ori nu mai suntem:))

Lasă un răspuns

