Ţeapă umanitară

Se numeşte Daniel, are 17 ani şi este de la ţară. El are o pasiune pentru calculatoare, dar nu are aşa mulţi bani: şi-a cumpărat toate piesele calculatorului dar mai are nevoie de o placă video în valoare de trei milioane de lei vechi. El cere ajutorul oamenilor: cineva îl ajută cu placa video, sau cu banii pentru ea, iar el îşi foloseşte talentul lui literar şi scrie poezie sau proză. Întreaga poveste aici, mesajul lui aici.

Faza interesantă e că cineva s-a oferit să-l ajute cu banii, cerându-i date de contact, adresa, etc. Cinevaul ăsta ori are prea mulţi bani şi nu are ce face cu ei, ori vrea să-l păcălească pe păcălitor şi să-l demaşte. Dacă e prima variantă îmi permit să spun că binevoitorul e mult prea prost, dacă e a doua variantă e de apreciat.

Faptul că încă mai există fraieri care pun botul la poveştile de pe net, scrise pe WC de către nişte băşinoşi împuţiţi, e trist dar vesel în acelaşi timp. Trist pentru că de-aia a ieşit Băse preşedinte din nou, vesel pentru că îmi place să văd proştii dându-se cu capul de pereţi şi plângând de ciudă pentru că au fost proşti şi au pus botul.

Am mai zis pe aici că există oameni atât de proşti că, dacă îi baţi şi le dai muie, e posibil să mai vrea şi a doua oară. E posibil să se gândească „bă, poate a doua oară o fi mai bine…”. Un alt exemplu de înşelătorie pe net mai avem şi aici, cu Tudor Chirilă, caz fericit, pentru că duduia cea hoaţă a fost prinsă. Îubesc din ce în ce mai mult replica din filmul Filantropica: „Vă e milă? V-am luat banii!”.

PS: Şi pe mine tot Daniel mă cheamă, dacă vreţi să donaţi vreo trei milioane nu mă supăr. Hai, vă rog, şi eu am crescut tot la ţară!

One response to “Ţeapă umanitară

  1. Da-mi o data de contact (preferabil octombrie).. :))

Lasă un răspuns

