Amurg (partea 2)

Din episodul anterior: Bianca era cât pe ce să moară din cauza unei fuste prea scurtă, dar colegul de facultate, Cătălin, a oprit nenorocirea. Cătălin a dus-o acasă pe Bianca, aceasta invitându-l sus pentru a-l servi cu nişte apă plată.

Cunnilingusul

– Cât eşti de drăguţ, Cătălin, poţi să urci la mine dacă vrei, n-am să te las să mori de sete după ce mi-ai salvat viaţa!

Cei doi urcară până în apartamentul Biancăi, aceasta poftindu-l pe Cătălin să ia un loc până îşi schimbă fusta ruptă. Blonda se întoarse şi îşi dădu seama că îl lăsă pe însetat să aştepte:

– Vai, Cătălin, nici nu mi-am dat seama că te-am lăsat să aştepţi însetat! Îmi cer scuze!

– Stai liniştită, că doar nu mor de sete!

– Păi, parcă spuneai că mori de sete… sau a fost vreun joc?

– Da… adică nu… am vrut să fiu politicos! spuse Cătălin, gata, gata să se dea de gol.

– Cât eşti de drăguţ, Cătălin! Pot să-ţi spun Cătă? întrebă blonda, entuziasmată de politeţea frezatului.

– Poţi să-mi spui cum vrei tu, dragă! Poţi să-mi spui şi „iubitule”! răspunde Cătălin, râzând ironic. Apropo, eu nici nu ştiu cum te cheamă…

– Cătăăă, nu pot să cred că nu îmi ştii numele! Suntem în aceeaşi facultate! Bianca mă cheamă, răspunde blonda, puţin nervoasă.

– Îmi cer scuze dar chiar nu ştiam, ne-am întâlnit foarte puţin şi nu am vorbit niciodată.

– Cătă, dar am fost şi la „Din Dragoste”, cu Mircea Radu! Sunt o vedetă TV!

– Aaa, acum îmi amintesc! Deci tu eşti grasa… pardon, fata aia mai durdulie şi creaţă! Da, da, îmi amintesc perfect!

– Parcă ţi-era sete, spune, cu ce te servesc? întrebă blonda, ca să schimbe subiectul.

– Păi, cu ce vrei tu, depinde ce ai…

– Am apă plată, dar dacă nu îţi place, pot să-ţi dau de la chiuvetă!

– Parcă mi-a mai trecut setea, adu-mi puţină apă plată, te rog!

Blonda îi aduse un pahar cu apă iar Cătălin îl bău cât ai clipi, după care deschise din nou discuţia, glumind pe seama blondei:

– Deci, cum a fost la Din Dragoste?

– Nu fi nesimţit, Cătălin!

– Hai că am glumit, ce-o să-mi faci acum? Aşa îmi place mie să glumesc.

Blonda se gândi repede ce se facă pentru a-i închide gura glumeţului, simulă o împiedicătură şi cazu peste Cătălin, sărutându-l cu foc. Cătălin nu ripostă, ba chiar o ridică, o duse în dormitor şi o dezbracă pe jumătate. Bianca era luată de val şi voia să ducă treaba pănă la capăt dar dintr-o dată se opri şi îl dădu pe Cătălin la o parte:

– Cătălin, nu putem face asta! Sunt la ciclu!

– Nici că se putea mai bine, trebuie neapărat să-ţi fac un cunnilingus! spuse Cătălin cu o poftă nebunească, în timp ce o dezbrăcă şi începu să-şi facă treaba. Bianca îi dădu o perversă ca pe Târgu-Ocna de-i deschise arcada puţin, trântindu-l la pământ.

– Nu pot să cred că eşti atât de obsedat! Ieşi afară din casa mea! Cătălin stătu puţin sprijinit de pat, se ridică supărat şi spuse:

– Îmi cer scuze, Bianca, nu mă pot controla, trebuie să-ţi spun adevărul!

– Ce adevăr, Cătălin?! ţipă blonda isterică.

– Sunt vampir, aveam nevoie de sânge!

*Sfâşitul părţii a doua*

Îl va înţelege Bianca pe Cătălin? Îl va lăsa blonda pe vampir să-i sugă nişte sânge? Va rămâne Bianca neatinsă la fofoloancă? Toate astea în episodul următor! Stei hiăr, fani ai amurgului!

Acest material este un pamflet şi trebuie tratat ca atare. Personajele sunt fictive, dar aveţi grijă, vampirii trăiesc printre noi!

6 responses to “Amurg (partea 2)

  1. „Bianca îi dădu o perversă ca pe Târgu-Ocna de-i deschise arcada puţin, trântindu-l la pământ” =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  2. Deci, exact asa l-a „apostat”! I-a dat „de l-a julit”!

  3. Nu esti normaaal. =)))

  4. Asa ai invatat tu pentru restante? Deschide-ti un cont pentru donatii, pe bune, la cat faci lumea sa rada poate, poate te imbogatesti(si eu pe langa tine). :))

  5. Cum te gandesti tu mereu la afaceri… :))

  6. Pingback: Amurg (partea 3) | snapto.eu

Lasă un răspuns

