IP Man 2, Dorian Gray, Salt

IP Man 2 (2010)

Regia:
Wilson Yip
Cu:
Sammo Hung Kam-Bo, Donnie Yen
Gen film:
Acţiune, Biografic, Istoric

Film tipic cu arte marţiale. Dacă îţi plac filmele „cu bătaie” merge perfect. Eu nu prea le înghit, mai ales când un Gog bate tot ce prinde şi nu păţeşte nimic. În mare, e un film bunicel care merită văzut. (link IMDb)

Dorian Gray (2009)

Regia:
Oliver Parker
Cu:
Colin Firth, Ben Barnes
Gen film:
Dramă

O dramă fantastică în care Ben Barnes joacă rolul lui Dorian, un tip foarte uşor de influenţat. Practic un aristocrat îl transformă exact în ceea ce voia el să fie şi nu putea, fapt care îl distruge mai târziu pe Dorian. Interesant, merită văzut, dar nu e capodoperă. (link IMDb)

Salt (2010)

Regia:
Phillip Noyce
Cu:
Angelina Jolie
Gen film:
Acţiune, Thriller

Mie îmi place Angelina. Mi se pare că îi stă bine în filme de acţiune, eventual cafteală şi împuşcături. Salt nu mi s-a părut prea bun. Mă întreb cum ar fi fost ca în locul Angelinei să fie un bărbat. Banal, plictisitor, de bătut soacre pe el. Finalul lasă clar loc de continuare. Să ne pregătim de Salt 2, 3, 4, 5… (link IMDb)

Lasă un răspuns

