De 3 X penibil

E nasol să fii penibil, câteodată e amuzant. Oricum, tot e mai bine decât „De 3 X femeie”, mai ales că orice e mai bine decât Mihaela Tatu. Sigur, să nu exagerăm, există Monica Tatoiu care e mai rău decât Mihaela Tatu. Dar nu despre dânsele voiam să vorbesc, mai ales că nu le suport.

N-am mai scris ceva de mult timp. Am mai fost şi plecat, am mai fost şi fără chef, da’ revin eu, ca întotdeauna! Nu s-a mai întâmplat nimic interesant în ultima vreme, toată lumea a fost prin vacanţe. Dar să revenim la „de 3 X penibil”:

1). M-am bronzat ca tractoriştii, sau cel puţin aşa m-a catalogat taică-meu. Dacă vedeţi pe stradă un gog cojit pe mâna dreaptă + gât, care încearcă să ascundă asta, eu sunt ăla, daţi-mi bani, dacă vreţi!

2). Eram în chiloţi, că aşa stau în casă după ce ies din baie, ce plm, e casa mea! şi cineva a sunat la uşă de două ori. Bă, eşti nebun, de două ori? Da’ ne jucăm la soneria omului? Şi cum am alergat eu repede spre şifonier, să mă îmbrac, am nimerit o pereche de blugi şi un tricou. Deschid uşa şi zic, în gândul meu, „Ce căcat, visez? e o duduie care e bună spre perfectă, îmbrăcată în bucătar, la mine la uşă?” Nu m-am frecat la ochi, să nu par nebun, dar aş fi făcut şi asta.

– Bună ziua! îmi zice zâmbind. Nu apuc să-i răspund că începe să-mi spună că ea e de la nu ştiu ce firmă şi că are pentru mine nu ştiu ce condimente pentru mâncare, timp în care eu mă gândeam „La ce ţâţe ai, cui îi mai trebuie condimente pentru mâncare?”. Sincer să fiu nu mai ştiu exact ce a zis, că nu-mi stătea capu’ şi nici nu părea interesant ce zice, cert e că mereu se uita la mine şi zâmbea convingător. Zic „pfoai, asta s-a îndrăgostit, s-o poftesc în casă sau să-i cer aidiul de mess, contul de feisbuc şi numărul de telefon?”, dar imediat după ce şi-a spus povestea, foarte zâmbăreaţă, mi-a întins ceva care părea un pliculeţ de Knorr Delikat şi s-a întors spre uşa vecinei, care ieşise să vadă cine i-a sunat la uşă.

Intru în casă, înjurând-o pe vecina (scuze vecino!) şi mă uit în oglindă, involuntar. Aveam blugii deschişi la şliţ plus curea, tricoul se vedea că e luat în grabă, iar părul în cap de parcă m-aş fi tăvălit prin lanul de porumb (abia ieşisem din baie). Brusc, am înţeles de ce era aşa zâmbăreaţă. Lumea e nebuni, vă spun!

3). N-am nimic de zis la punctul 3, dar nu-mi plac numerele pare şi nu ştiam cum să mă iau din nou de Monica Tatoiu şi de Mihaela Tatu.

6 responses to “De 3 X penibil

  1. Se fața photoshopata are duduia din poza .

  2. Acuma na, cu aia de mi-a sunat la usa nu am… :))

  3. hi hi hi, m-am rîs cu dinţii :))))

  4. =)) nu esti sanatosss!! nu esti!! :))))

  5. =))) m`am tavalit de ras =)))
    esti genial :))

  6. dupa ce a iesit din scara ta s-a lasat de meserie… :))

Lasă un răspuns

