Câteva observaţii de moment

1. Există o modă englezească am observat. În comentariile de pe bloguri, în discuţiile de pe messenger, în comentariile de pe facebook şi chiar în discuţiile reale. Adică, nu poţi socializa ca un om normal: pe gură şi în româneşte, eventual şi corect. Nu! Trebuie să arăţi că ştii engleză. Trebuie să te dai atât de interesant că tu vorbeşti în engleză, deşi eşti român, încât ceilalţi pot muri în chinuri pentru că nu sunt la fel de cool ca tine. Sunteţi penibili, ku@y3!!!

2. Mai devreme era Robert Negoiţă la TV, invitat cu pretenara sa de nouăsprezece anişori. Eu nu cred că o să înţeleg vreodată cum poate o duduie foarte tânără să stea cu unu’ de vârsta lu’ ta-su, pe motiv că „Vai, cât îl iubesc, sufletu meu, viaţa mea!”. Poate că s-ar putea întâmpla asta dacă individul respectiv ar arăta într-un mare fel şi l-ar duce capul măcar să nu vină în emisiuni cu program otevist ca să răspundă la întrebări de genul „cum ai cucerit-o?”, „da’ ea pe tine?”, „da’ faceţi şi 69?”. Asta ar fi singura excepţie.

Apoi nu înţeleg de ce apare Robert Negoiţă la televizor ca să vorbească despre duduia cu care s-a împreunat, vorba marelui filosof GiGi. Nu înţeleg ce-ar putea să mă intereseze la el. Omu’ are bani probabil cât are tot cartierul Militari şi tot nu a învăţat să scape de unele clişee oribile. Singurul lucru de admirat la el, ca şi la celălalt bătrânel, e că şi-a găsit o duduie foarte tânără pe care merge să te caţări.

3. Echipa Steaua e atât de penibilă încât dacă ar juca singură pe teren, ar putea scoate un egal, cu ajutorul suporterilor şi cu puţin noroc.

PS: de fapt eu mă oftic pentru că sunt praştie cu engleza, n-am o prietenă cu mult mai mică decât mine (grădiniţele sunt în vacanţă) şi pentru că nu joc la Steaua. Merită o duşcă de furadan.

3 responses to “Câteva observaţii de moment

  1. cine e Negoita?!

  2. wow, chiar l-ai jignit :))

  3. Pingback: Pseudointeresanţii engleziţi | snapto.eu

Lasă un răspuns

