Vedete pe messenger #1

Să ne imaginăm cam care ar fi activitatea personajelor arhi-cunoscute, pe Yahoo Messenger, dacă le-am avea în listă. Ce ID-uri ar putea avea, ce statusuri şi ce massuri ar putea să trimită fiecare.

1. Xena

ID: gzina_printzesa_ta@yahoo.com
Status: Hercule, iubi, când intri dă-mi un buzz. ard, să fiu a dracu! :X
MASS: Vând chiloţi Botezatu şi cizme din piele, buzz cine e interesat!

2. Catalin Botezatu

ID: cel_mai_hetero@yahoo.com
Status: Nu sunt gay!
Mass: Vă rog, cine are ID-ul Xenei să mă contacteze urgent la ID „cel_mai_hetero”. Mi-a furat câteva perechi de chiloţi şi vrea să le vândă. Dă massul mai departe pls!

3. Dan Capatos

ID: caine_pana_la_moarte@yahoo.com
Status: Muie Steaua!
Mass: Nu uitaţi diseară, de la 23:30, pe Antena 1 – Scandal mare între Xena şi Bote. Bote: „Xena, îmi vreau chiloţii înapoi!”

4. Traian Băsescu

ID: traian_pdl@yahoo.com
Status: Ruşine Dinu Patriciu! DND – citesc Cărtărăscu!
Mass: Să trăiţi bine, am plecat la culcare!

5. Mircea Badea

ID: lupulalabastru@yahoo.com
Status: DND – flotări. Nu mai pot cu voi, băiii, ciumpalacilor! Bote, dacă mai dai un mass îţi rup capu’ şi îţi dau şi ignore!
Mass: Albă ca Zăpada e curvă! Cenuşăreasa la fel! Iar „ginerică” e gras! Faceţi sport!

6. Mihai Bendeac

ID: i_love_ladygaga@yahoo.com
Status: DND!!!!! SCRIU PE BLOG!!!!!!! ESTE INADMISIBIL CA CORINA CHIRIAC SĂ FACĂ PLAYBACK!!!!!!
Mass: NU UITAŢI DE SPECTACOLUL „DOCTORI DE FEMEI”!!!!!!!! SĂ NU UITAŢI!!!!!! HUIDULE, NU MAI MÂNCA SHAORMA!!!!! VA PUP VA IUBESC ŞI VĂ RESPECT!!!!!

7. Dan Diaconescu

ID: presedintele_vostru@yahoo.com
Status: SENZAŢIONAL!!!
Mass: Senzaţional, m-am trezit!!!

8. Nikita

ID: prea_sexy@yahoo.com
Status: În casă la Moculescu, servesc o ceafă dă porc cu Mariana!
Mass: Să vă uitaţi diseară la Capatos, săracilor care n-aveţi o pereche dă chiloţi dă firmă! Şi nu vă mai speriaţi că e cutremur, doar râgâi eu mai tare.

9. Monica Tatoiu

ID: tanara_si_sexy@yahoo.com
Status: Am mai găsit un rid!
Mass: Cn ma iuby shi p mn? 😦 Snt tanara shi frumy mereu MASS

10. Florin Chilian

ID: florin4brancusi@yahoo.com
Status: Nu-l mai goniţi pe Brâncuşi!
Mass: Nu mai daţi massuri că vă dau în judecată pe toţi, măi, imbecililor!

Va urma!

11 responses to “Vedete pe messenger #1

  1. aoleu da cu Iubi ce-ai avut?

  2. am aratat dragostea Xenei pentru Hercule :))

  3. misoginule =))

  4. @iCs: de ce? ca doar n-am zis nimic de tine… 😦

  5. iubi adika chilian

  6. aaa, aboslut nimic. îl ascult cu mare drag, îmi place… 😀 da’ mai glumim. de fapt n-am nimic cu niciunul dintre ei, exceptie facand monica tatoiu :))

  7. Pingback: clarificare | snapto.eu

  8. Pingback: Vedete pe messenger #2 | snapto.eu

  9. Pingback: Vedete pe messenger #3 | snapto.eu

  10. oare cum ar suna idul Mihaelei Radulescu sau cel al lui Gigi Becali? :))
    Gigi Becali
    ID: steaua_lui_iisus@yahoo.com
    MASS: „Cumparati cartea lui Botezatu!”
    STS: „DND! Ma uit la Trinitas TV in timp ce-i citesc cartea lui Botezatu!”

Lasă un răspuns

